sobota, 26 sierpnia 2017

Wielkie zmiany na blogu


Na samym początku chcę wam bardzo podziękować za te miłe słowa wsparcia i otuchy, które od was dostałam na prawdę to dla mnie dużo znaczy. Dzięki wam powstaje ten post, bo mnie do tego zmotywowałyście i zobaczyłam, że mimo wszystko jesteście i chcecie czytać to co napiszę. Jest mi bardzo miło z tego powodu.Wracam ze zdwojoną siłą. Więc szykują się zmiany od dłuższego czasu zastanawiam się nad zmianą adresu bloga. By była bardziej moja a nie rząd przypadkowych literek i cyfr. Niestety wiąże się to z konsekwencjami, że musicie ponownie go zaobserwować inaczej nie będziecie dostawać powiadomień o nowych postach. Wiem, że to skomplikowane i wiele osób może nie znaleźć przez to później mojego bloga. Ale chcę by i te stare i te nowe posty były w tym samym miejscu. A ten adres trochę mi już przeszkadza i na te 4 urodziny bloga, które już w listopadzie chciałabym zmienić ;) Po za tym może zmienię trochę szatę graficzną ale tylko delikatnie i może będzie trochę nowych postów. Nie chcę się tylko ograniczać książkami tak jak to robiłam przez poprzedni rok i chciałabym wrócić trochę do korzeni mojego bloga. Oczywiście większość postów będzie książkowych, ale może też będzie więcej fotografii, której już dawno na blogu nie było i więcej muzyki nie tylko muzyczne inspiracje. Bo w końcu jak zakładałam bloga to były moje motywy przewodnie i chcę do tego wrócić. Myślę, że to tyle chciałam was po prostu poinformować, że już dzięki wam jest lepiej i nie długo pojawi się już normalny post z podsumowaniem sierpnia :) 

14 komentarzy:

  1. Oczywiście zaobserwuję nowego, ale starego bloga. :)
    Co do tego adresu to w pełni cię rozumiem, ale czasami zmiany są potrzebne.
    Czekam na te muzyczne posty! :)
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jak tylko zmienię adres dam Ci na pewno znać żebyś mogła ponownie zaobserwować ;) Będą będą :D Buziaki :*

      Usuń
  2. Odobserwowałam, zaobserwowałam i jestem z powrotem! :D

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda jestem tu pierwszy raz, ale trzymam kciuki :) Co do wracania do korzeni bloga, to jak cię to uszczęśliwi to czemu nie? :) Przyznam się, że ja sama się zastanawiałam czy do nich nie wrócić, bo w pewnym sensie same książki ograniczają (dziwnie to brzmi xD).

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  4. W zupełności Cię rozumiem, zmiany często są potrzebne. Powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama często zmieniam coś na swoim blogu, więc rozumiem Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥