poniedziałek, 17 lipca 2017

Stosik #13 - Upadek czytelniczych planów wakacyjnych


No i właśnie przedstawiam wam upadek moich planów czytelniczych na wakacje. Jedna wyprawa do biblioteki i już powstał ten oto stosik do przeczytania :D Więc plany czytelnicze na wakacje się zmieniły, bo chcę czytać to na co mam ochotę i akurat te książki mnie do siebie bardziej przyciągają :D Nie przedłużając oto książki, które będę czytać w najbliższym czasie ;)


1. Zielarnia nad Sekwaną - Liliana Fabisińska
2.  Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz
3. Był sobie pies - W. Bruce Cameron
4. Córka wiatrów - Magdalena Kordel
5. Ponad wszystko - Nicola Yoon
6. Kropla zazdrości morze miłości - Natalia Sońska

To będę czytać w najbliższym czasie. Najbardziej ciekawa jestem Ponad wszystko. Czereśnie zawsze muszą być dwie też o niej dużo słyszałam. Magdalena Kordel to moja ulubiona polska pisarka więc jestem ciekawa co tym razem dla nas stworzyła. Po za tym Kropla zazdrości morze miłości też zapowiada się ciekawie. 

A wy jakie macie plany czytelnicze na najbliższy czas? 
Czytaliście coś z mojego stosiku? 
Polecacie?

10 komentarzy:

  1. Czytałam tylko Ponad wszystko, które mi się akurat podobało, ale druga książka tej autorki, Słońce też jest gwiazdą jest moim zdaniem lepsza.
    A z planami to tak na ogół jest, że nie wypalają.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja słyszałam odwrotnie że Ponad wszytko lepsze i jesteś pierwszą osobą którą mówi że odwrotnie ;)

      Usuń
  2. Miałam nic nie wypożyczać, ale biblioteka tak zawsze kusi :D Mnie niestety "Ponad wszystko" się średnio podobało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie kusi szczególnie jak ma na bieżąco nowości :D

      Usuń
  3. Też tak mam- stosik książek do przeczytania, a jedna wizyta w bibliotece i kilka nowych książek :D "Ponad wszystko" czytałam i było fajnie, ale chyba robię się za stara na takie historie, bo ta ewidentnie przeznaczona jest dla młodszej młodzieży ;) "Czereśnie muszą być dwie" mnie ciekawi, gdyż uwielbiam "Po prostu bądź" tej autorki! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No biblioteka kusi a własne książki leżą nie przeczytane :D Dziękuję mam nadzieje że na żadnej z tych książek się nie rozczaruje ;)

      Usuń
  4. Dobrze zaopatrzona biblioteka, jak już są najnowsze książki Kordel i Witkiewicz! Na oba te tytuły mam chrapkę :D
    Z tego stosiku czytałam tylko "Ponad wszystko" i bardzo mi się podobało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam takie szczęście że moja miejska biblioteka ma dużo funduszy i zaopatruje się co miesiąc w nowości można też wpisać w zeszyt tytuły które by się chciało by biblioteka zakupiła ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Witam
    Z Twojego stosiku przeczytałam 2 książki :-)
    "Ponad wszystko" było bardzo przyjemną lekturą, ale za to "Był sobie pies" bardzo mnie zawiódł. W porównaniu z filmem moim zdaniem wypada gorzej, bo akcja książki bardzo się ciągnie, ale Tobie może akurat przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam do zerknięcia do mnie :-D

    https://chcacwidziecwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przypadnie mam nadzieję ;) Pozdrawiam zerknę na pewno ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥