piątek, 19 września 2014

Książkowy Mix zdjęć ;)

Hej ;)

Wróciłam ze szkoły dziś o godzinkę wcześniej, bo dziś piąteczek i jestem w dobrym humorku mam w planach przez weekend przeczytać moje kochane Igrzyska, ale dziś nie o tym. Jeszcze pod koniec wakacji eksperymentowałam ze zdjęciami książek nie tak zwyczajnie okładki, ale jakoś ciekawiej :) I teraz wpadł mi do głowy pomysł by te zdjęcia wykorzystać i zrobić post z mixem książkowych zdjęć ;) Mam nadzieję, że wam się spodobają i Zapraszam do oglądania :)
Zdjęć jest tylko czwóreczka, ale mam nadzieję, że to nie przeszkadza :) Jakość też nie porywa, ale ujdzie w tłumie :P Napiszcie mi oczywiście, które zdjęcie jest waszym faworytem i jakie macie plany na upragniony weekend i w Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Mam takie same zakładki. :D
    Świetne zdjęcia! ^^
    Ja w sumie nie mam planów na weekend, idę na spontana. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super:>
    buziaki
    zapraszam do mnie.:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czytać :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/09/converse.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Igrzyska to dobry pomysł, zawsze dobry pomysł. ;) Trzymam kciuki, żebyś je przeczytała przez ten weekend. Na pewno to zrobisz, za każdym razem bardzo wciągają i dopiero po lekturze orientujesz się, że przeczytałaś ją w kilka godzin.
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie najlepsze ;p Nie mam na razie żadnych planów

    Zapraszam :)
    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham czytac! nie wyobrazam sobei zycia bez ksiazek!
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post! uwielbiam igrzyska i cały czas wracam do tej książki ;) dopiero zaczynam pisać bloga więc jeśli masz ochotę to wpadnij ;) pozdrawiam

    http://pavlinv.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta! Książki są bardzo wdzięcznymi modelami, nie ruszają się nigdzie, spokojnie sobie leżą i dobrze uchwycone wypadają super.
    Szkoda, że zdjęć tak mało, mam nadzieję, że powstawiasz ich więcej. W końcu to (jak wspominałam) jest bardzo dobry pomysł na sesję i notkę;)
    Fotografie są niestety niezbyt wyraźne i trochę źle wykadrowane, moim zdaniem. Na niektórych nie uchwyciłaś całej książki, coś ucięłaś... najbardziej podoba mi się fotografia pierwsza (bo jest chyba najlepiej wykadrowana), ale także ostatnia- bo na trawce i tak fajnie światło pada, wygląda nietypowo...
    Ale boskie zakładki! Ja mam takie zwykłe, kupione w sklepie, poobgryzane (tak, mam nawyk lekkiego podgryzania ich podczas czytania...), podarte, wygniecione... ale jednocześnie są dla mnie takim wspomnieniem, bo nierzadko mam je z jakichś ciekawych miejsc, w których byłam.
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ,,Igrzyska śmierci" są naprawdę dobrą książką, co do tego nie ma wątpliwości:)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥