środa, 10 września 2014

Zmiany na blogu :)

Hej ;)

Jak może zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Tam ten nagłówek i wygląd nie za bardzo już mi się podobały więc postanowiłam zmienić a, że o dziwo znalazłam czas to zrobiłam skromny nowy nagłówek i zmieniłam szablon :) Proszę was o szczerą odpowiedź na ile w skali od 1- 10 ma ten wygląd ;)
Po za tym teraz jak może zauważyliście posty publikuję w poniedziałki, środy i piątki :) Myślę, że taki rozkład jest dobry też napiszcie co o tym sądzicie :) Dziś taki typowy post organizacyjny Pa i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wygląd! I oceniam go na 10 :D Bardzo fajny ten rozkład, rozmyślam nad wprowadzeniem czegoś takiego na moim blogu :)
    I mnie też się trochę zmieniło, więc zapraszam: http://oliwkowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaki śliczny nagłówek! ^^ W ogóle bardzo podobają mi się zamiany, które wprowadziłaś. :) Ja niestety na pisanie postów mam tylko soboty i niedziele oraz może jakieś 5 godzin w ciągu całego tygodnia szkolnego, więc nie wiem jak to będzie. :( Póki co mam pomysły, ponieważ jutro wyjeżdżam, więc w najbliższym czasie możesz się spodziewać relacji. :) Ale nie wiem co potem. Zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga, ale chyba poprzestanę na tym, że będę pisać same relacje.
    Wygląd oceniam na 10! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd, śliczne tło i nagłówek, jak najbardziej na 10! :)
    Pozdrawiamy!

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W skali od 1 do 10 daję 8. Jeat naprawdę fajnie. Bardzo podobają mi się zmiany.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny design :)
    mogłabyś poklikać u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wygląd:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥