poniedziałek, 1 września 2014

Leśna wyprawa :)

Hej ;)

Dawno już postu fotograficznego nie było więc oto jest :) Po powrocie z rozpoczęcia roku szkolnego po którym strasznie się zdenerwowałam, bo zmienili nam czas lekcji i będę wracać dopiero o 16.40 i ogóle nie mam ani jednego dnia luźniejszego każdy jest zawalony i nie wiem jak ja ogarnę się z tym wszystkim. Postanowiłam odstresować się i potowarzyszyć mamie w wyprawie do lasu na grzyby :) Oczywiście nie mogłam nie zabrać ze sobą aparatu :) Więc zamiast zbierać grzyby robiłam zdjęcia :D I oto proszę jest ten post :) Mam nadzieję, że wam się spodoba i bez przedłużania proszę oglądajcie :P

Jak wam się podobają? 
Które waszym zdaniem jest najlepsze napiszcie w komentarzach.
  Mam jeszcze pytanko chciałabym zmienić nagłówek, ale chciałabym by był troszkę wymyślny nie tylko połączone zdjęcia więc mam pytanko czy była by chętna osoba do wykonania mi nowego nagłówka jeśli tak to proszę o napisanie do mnie na pocztę karola8399@gmail.com z góry dziękuję i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Ciężko ocenić które najlepsze wszystkie fajne.
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia bardzo fajnie ;-) Kocham fotografować przyrodę ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są super! ^,^
    Też będę miała okropnie zawalony cały tydzień. :(
    Może ja potrafię coś wykombinować. :) Nie specjalnie mam czas na pisanie maili, więc po prostu napisz do mnie czego oczekujesz od tego nagłówka -> lalalatoja@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuper zdjęcia ;)

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze nie masz osoby która może zrobić Ci nagłówek to na moim blogu jutro pojawi się post z konkursem :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wybiorę się na grzyby.....hehe
    Zdjęcia są śliczne......5 najlepsze...moim zdaniem :D

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że masz tak zawalony plan :/ Ja też ze swojego jestem średnio zadowolona, ale jakoś trzeba dać sobie radę. A co do zdjęć to śliczne :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdjęcia, a z tym planem to faktycznie trochę 'kicha' xD
    pozdrawiam i zapraszam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko o książkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże kiedy to było :D Ale fakt kiedyś było nie tylko o książkach teraz bardziej przerzuciłam się na typowo książki :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥