niedziela, 31 sierpnia 2014

Przeczytane w sierpniu :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem książkowym sierpnia taki post pojawił się już w lipcu, więc postanowiłam go zrobić także w sierpniu :) W tym miesiącu mój stosik przeczytanych książek jest większy i liczy 7 książek. Oto on:
Kilka z nich zostało już oddanych do biblioteki ;)
Pierwszą przeczytaną książką w sierpniu był "Harry Potter i Insygnia Śmierci"
Może nie wiecie, ale jestem fanką tej serii i w te wakacje nie mogłam nie przeczytać choć jednej części.

Drugą przeczytaną książką była Lawenda z chodakach.
Która ukazała się już w Biblioteczce

Następnie przeczytałam taką serię :
Bardzo często o tej serii wspominam tu na blogu, bo właśnie ona zainspirowała mnie do założenia bloga :)

Szóstą książką, którą przeczytałam jest Drugi, który w piątek był w Biblioteczce.

I ostatnią książką, którą przeczytałam jest książka Mariolka czyli książka, która rozpoczęła serię Biblioteczka Karoliny na moim blogu. Warto było ją sobie przeczytać szczególnie teraz kiedy jej akcja dzieje się w pierwszym tygodniu szkoły i polecam tą książkę wszystkim moim czytelniczką, które idą w tym roku do gimnazjum :) A wiem że jest was troszkę :D

I to już wszystko dziś ostatni dzień wakacji. Z jednej strony się cieszę, bo znowu spotkam swoje koleżanki, których nie widziałam 2 miesięcy, ale z drugiej boję się nadchodzących egzaminów. A jak jest u was? Buziaki, ściskam was mocno i życzę powodzenia jeśli idziecie do nowej szkoły i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Także jestem ogromną fanką Harry'ego Pottera. <33 Którą część lubisz najbardziej? Bo ja chyba 'Księcia Półkrwi'. :)
    Nigdy nie spotkałam się z tymi książkami o Gwieździe Pop, ale może warto przeczytać. :)
    O 'Mariolce' także nie słyszałam, ale zapytam w bibliotece. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam swojej ulubionej wszystkie ubóstwiam tak samo :D

      Usuń
  2. Łał ;-) Dużo czytasz ^^
    Niestety nie znam żadnej z tych książek ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne książki przeczytałaś :D
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego, widać, że uwielbiasz książki :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że tyle przeczytałaś, zazdroszczę bo ja w wakacje nie miałam czasu i przeczytałam ledwie dwie książki (i to w dwa dni...), chociaż planowałam pięć razy tyle!
    Plus za bardzo ładne tło na blogu :)

    buziaki! http://youmeankarlwho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥