wtorek, 19 sierpnia 2014

Wyniki konkursu :)

Hej :)

Wielu z was pewnie z niecierpliwością czeka na wyniki konkursu :) Przepraszamy że pojawiają się tak późno, ale Marta była na wyjeździe i nie miałyśmy się jak skontaktować. Tak jak napisałyśmy z wszystkich zgłoszeń razem z Martą wybrałyśmy 5 par zdjęć, które najbardziej nam się spodobały. I wylosowałam z nich zwycięzców.

A więc pierwsze miejsce zajęła Oliwia z bloga http://oliwkowe-love.blogspot.com/ 
Gratuluję :) Napiszemy z Martą do Ciebie maila związku z postami promującymi. 
A oto zdjęcia które wysłała:
I drugie miejsce zajęła Kika z bloga http://kikablog2000.blogspot.com/.
Link do twojego bloga zostanie dodany w 5 najbliższy postach moich i Marty.
A oto zdjęcia które wysłała Kika :)
Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli brać udział w konkursie. Zdjęcia były na prawdę śliczne i trudno nam było nam wybrać te 5 par zdjęć z których losowałam :) To tyle i Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Zdjęcia faktycznie są przepiękne! ^,^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Na prawdę. Gratuluję zwycięzcą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te zdjęcia! Gratuluję zwyciężczyniom :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie śliczne zdjęcia. Gratuluję :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Pierwsze miejsce, dziękuję <3
    Czekam na maila :D

    Zapraszam: http://oliwkowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja jeszcze raz gratuluję dziewczynom :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, szkoda, że nie załapałam się na ten konkurs, chętnie wzięłabym udział!
    Gratuluję zwycięzcom:D Zdjęcia są naprawdę ładne, zwycięskie fotografie są śliczne (fioletowy kwiatek naprawdę uroczy!), tylko... temat konkursu brzmiał, z tego, co widziałam (sprawdziłam;)) "Smaki lata", a fotki jakoś mi się w ten temat nie wpasowują. Chyba, że nie traktowałyście go dosłownie, a "smaki" oznaczało wszystko, co się z wakacjami wiąże;)
    A może zrobicie kolejny konkurs fotograficzny na jesień albo na zimę? Np. coś związanego z Halloween, Zaduszkami, Bożym Narodzeniem, Nowym Rokiem... dużo się wtedy dzieje, więc tematy mogą być naprawdę różnorodne. Taki tylko pomysł rzucam:D
    Pozdrawiam ciepło i raz jeszcze gratuluję utalentowanym dziewczynom!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥