sobota, 9 sierpnia 2014

Zdrowe Odżywianie - Przepis na zdrowe, smaczne i kolorowe śniadanie :)

Hej ;)

Przepraszam was za to, że ta seria zanikła. Niestety nie miałam pomysłów i trochę się podałam, ale teraz wracam z dwojoną siłą :D Dziś przychodzę do was z przepisem na zdrowe, smaczne i kolorowe śniadanie :)

Potrzebne produkty:

1 średnia papryka (czerwona, żółta lub zielona) Możecie wybrać którą najbardziej lubicie :)
1 pomidor lub 5 pomidorków koktajlowych,
2 jajka,
szczypiorek do woli,
chleb pełnoziarnisty (kromka lub dwie),
szczypta soli oraz kapka masła,
I oczywiście deska, nóż i mała patelnia której nie ma na zdjęciu :)



Niestety zdjęć z przygotowania nie mam, bo nie miał mi ich kto zrobić, więc w kilku krokach co po kolei robiłam wam napisze :)

1. Myjemy pomidor, paprykę i szczypiorek.
2. Roztapiamy masło na małej patelni i w tym czasie kiedy ono się roztapia kroimy w kostkę paprykę .
3. Pokrojoną paprykę wrzucamy na patelnie i dusimy przez minutę lub dwie. W tedy kroimy pomidora lub pomidorki i kiedy papryka jest podduszona wrzucamy pomidorki i jajka i soli szczyptą soli.
4. Lekko mieszamy kiedy białko się zetnie wciągamy z ognia jeszcze troszkę mieszamy i zdejmujemy na talerz.
5. Posypujemy danie dużą ilością szczypiorku i gotowe :) Do tego smarujemy sobie kromkę chleba masłem i zdrowe, smaczne i kolorowe śniadanie Gotowe :) Smacznego :)
Mam nadzieję, że ten pomysł się wam spodoba ja znalazłam go w internecie nie wiem gdzie, ale trochę go zmieniłam i mi bardzo on się spodobał. Moja babcia już zapowiedziała, że sama też będzie sobie robić takie śniadanka :) Jest to szybkie danie gotowe w 3-4 minuty, więc nawet kiedy będziecie spieszyć się do szkoły możecie go zrobić :) Teraz moje motto brzmi : Zdrowo, Smacznie i Kolorowo i nie długo zobaczycie tego efekt w tej serii. Dzisiaj byłam na pierwszych szkolnych zakupach i jestem zadowolona co prawda nie kupiłam jeszcze wszystkiego, ale myślę że już nie długo zacznę serię Powrót do szkoły :) Pa  i Do następnego :)
Przypominam wam o konkursie jeszcze dziś możecie się zgłosić :)

9 komentarzy:

  1. świetny pomysł na pyszne śniadanko! na pewno wypróbuję, narobiłaś mi smaka! c;
    obserwuję!

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie! No i kolorowo, a do tego papryka, którą uwielbiam! ;)

    http://claudias-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jadam taką jajecznice ♥ Pycha !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnaim ta jajecznica!
    Czekam na kolejny wpis :)(:

    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside! Dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czy mi pomożesz? Każde kliknięcie się liczy! Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jajecznica <3

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pycha :)
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności :)
    http://you-only-live-onc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kolorowo *-*
    Ja uwielbiam kiedy moje jedzenie ładnie wygląda <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥