piątek, 22 sierpnia 2014

Biblioteczka Karoliny :)

Hej :)

Kilka dni temu skończyłam czytać tą książkę, dlatego od razu jest w Biblioteczce :) Książką którą przeczytałam jest to "Lawenda w chodakach" Ewy Nowak. Ostatnio polubiłam styl pisania tej pisarki, dlatego jest to już 3 jej książka przeczytana przeze mnie :) Ogólnie książka mi się podobała. Takie lekkie czytadło :)

Książka opowiada o wakacyjnej podróży 2 par licealistów po Europie. Dwóch kupli Kuby i Wiktora ze swoimi dziewczynami Magdą i Damroką. Wyruszają razem w podróż samochodem po kepingach w Europie. W czasie podróży ich miłość przechodzi próby oraz poznają pewnego Jacka Soplicę z którym później podróżują. Tyle ode mnie. 

A teraz od autora:
Jest lipiec. Autorka wysyła dwie zakochane pary na wspólną wakacyjną podróż po Europie. Magda i Kuba są już zaręczeni, a Wiktor i Damroka dopiero się docierają. W czasie tych beztrosko zapowiadających się chwil bohaterowie będą musieli odpowiedzieć sobie na następujące pytania: Czego wolno nam wymagać od osób, które kochamy?, Jak omijać uczuciowe pułapki, które zastawiają na nas inni ludzie?

Jak napisałam książka lekka jak chce się, że tak powiem odpłynąć w inny świat. Czytając ją można przenieść się w podróż razem z bohaterami :) Oceniam ją 7/10 i Do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o niej. Wydaje się być ciekawa :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa Nowak - klasycznie! :D Bardzo lubię jej książki, 'Lawendę' oczywiście czytałam i bardzo mi się podobała! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale postaram się zapamiętać tytuł i może gdzieś ją wy haczę ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że jeszcze tej książki nie czytałam ale mnie zachęciłaś :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki z tej serii, chociaż po tą nie miałam okazji jeszcze sięgnąć ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za romansidłami, ale to może być całkiem ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie czytałam niestety ;/

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♥Mój post - klik♥ (wzamian masz szanse ze Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥