środa, 20 sierpnia 2014

Powrót do szkoły - DIY przybornik na długopisy :)

Hej :)

Dzisaj przychodzę do was z następną częścią z serii Powrót do szkoły. I dziś jest to DIY. Pomysł wpadł mi bardzo spontanicznie. Ale skoro już bardzo dawno na blogu nie było DIY to oto jest. Tym razem jest w formie filmiku próbuję swoich sił w filmowaniu. Filmik wyszedł mi strasznie długi, ale mam nadzieję, że dobrniecie do końca. Bardzo proszę o szczerą opinię na temat tego filmiku co mam poprawić i tak dalej, bo jeszcze się uczę :) A chciałabym jeszcze kilka filmików z tej serii Powrót do szkoły zrobić na kanale :) Zapraszam was do obejrzenia ;)


Mam nadzieję, że mimo wszystko choć trochę wam się spodobało i zachęciłam was do zrobienia takiego przybornika :)  Napiszcie mi koniecznie co muszę poprawić w nagrywaniu filmików i czy ten przybornik wam się spodobał. Buziaki i Do następnego ;)

Polecam blog Kiki :) http://kikablog2000.blogspot.com/

14 komentarzy:

  1. Fajny ten przybornik :D Bardzo pomysłowe :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten przybornik masz fajne pomysły żebym ja takie miała =) http://karollallove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, nagrywaj więcej :)
    Już subskrybuje :3

    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ciekawy pomysł! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nazywa się ta ostatnia melodia?

      Usuń
    2. Nazywa się "Spring in my step" a wykonawca to Silent Partner

      Usuń
  5. Super pomysł, bardzo ładnie wyszedł :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. Bardzo fajnie to wygląda :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, bo super to wyszło. Chyba to zrobię :)


    Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie bo dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam :)
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeszcze jedno pytanko: jak dodałaś tą obserwację bloga przez GFC? Bo normalni obserwatorzy się u mnie nie wyświetlają. :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowa jesteś!


    u mnie na blogu odbywa się giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fantastyczny pomysł,spróbuję wykonać go w domu.Wpadłam na twojego bloga całkiem przypadkiem,wreszcie ktoś nie interesuje się tylko modą i dekorowaniem wnętrz.Ja też uwielbiam fotografię i czytanie książek :)
    Zapraszam do mnie,Marta ♥
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem tu pierwszy raz i również, jak Ty i Marta, interesuję się czytaniem i fotografią:D
    Filmik rzeczywiście trochę przydługi, ale ogólni zrobiony dobrze. Ciekawy pomysł na zastosowanie czarno-białego obrazu, a pokazanie końcowego efektu w kolorze. Fajnie też, że zmieniałaś muzykę, w dodatku wybrałaś taką przyjemną, chwytliwą.
    W ogóle bardzo podoba mi się pomysł na taki przybornik! Może nawet zaryzykowałabym zrobienie takiego, gdyby nie to, że talentu manualnego to ja nie mam w ogóle i jestem troszkę leniwa;)
    Gratuluję pomysłu i filmiku!
    Masz naprawdę uroczy wygląd bloga, tak swoją drogą;)
    Pozdrawiam!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥