piątek, 5 września 2014

LBA - Już drugi raz ;)

Hej :)

LBA było już raz na moim blogu, ale skoro aż dwie dziewczyny mnie nominowały to nie mogłam nie zrobić tego posta :) A więc tak nominowała mnie Hebino z bloga http://thewildestofspirits.blogspot.com/ i kamilasowa z bloga http://happyfruitt.blogspot.com/. Dziękuję za nominacje, ale podkreślam, że nawet jak ktoś mnie jeszcze mianuję to i tak już nie wezmę udziału to jest moje drugie LBA i ostatnie :)

Pytania od dziewczyny: wybrałam 8 które mi się spodobały, bo wszystkich pisać nie chciałam ze względu, że w poprzednim LBA były lub nie podobały mi się :P

1.Co sądzisz o internetowej przyjaźni?
Jestem osobą nieśmiałą więc tak jest mi łatwiej poznać kogoś niż mówić do twarzy.

2. .Czy planujesz zostać vlogerką?
Już nią zaczęłam być Serdecznie was zapraszam do subskrybowania Mojego kanału :)

3. Jakie blogi czytasz?
Lifestylowe i książkowe :)

4. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Zapach skoszonej trawy Ahh...

5. Co w blogosferze irytuje cię najbardziej?
To, że ktoś robi kopiuj wlej w komentarzach na kilkunastu blogach (Grr!)

6. Na co najbardziej zwracasz uwagę, wchodząc na czyjegoś bloga?
Oczywiście na wygląd jeśli jest ciemny od razu wychodzę, jeśli ma jasny wygląd patrze na styl jeśli mi się podoba to czytam tego bloga ;)

7.  Ile czasu zajmuję Ci przygotowanie jednego posta?
Ok. 30 minut może trochę więcej.

8. Co motywuję Cie do blogowania?
Oczywiście takie szczere długie komentarze to najbardziej mnie motywuję.
 Po za tym każdy nowy obserwator i każdy nowy stały czytelnik <3 Dziękuję wam za to :)

Nie wiem czy kogoś nominować Hmm.. Jednak nominuję:
Martę z http://arbuzowamieta.blogspot.com/ naprawdę świetnie piszesz szczególnie spodobał mi się ten post o tym jak zachować się w pierwszy dzień w nowej szkole i dziwię się, że masz tak mało obserwatorów więc Cię nominuję jaką jedyną, bo naprawdę świetnie piszesz i na to zasługujesz ;)

Moje pytania ode mnie dla Marty:
Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Z skąd czerpiesz inspiracje i pomysły?
Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Czy jesteś osobą nieśmiałą czy otwartą na nowe znajomości?
Jakie zrobiłaś ostatnie zdjęcie?
Czy masz przyjaciółkę od serca?
Czy lubisz zwierzęta?
Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Jaki jest Twój życiowy cel?
Czy lubisz oglądać filmy?
Czy jesteś śpiochem? 

Mam nadzieję, że dzięki LBA trochę lepiej mnie poznaliście :) I, że Marta odpowie na moją nominacje :) To już wszystko na razie i Pa ;)

10 komentarzy:

  1. też kocham zapach skoszonej trawy och kocham kocham. Przepraszam wiem że moze nie na miejscu ale jak dodałaś to ♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
    ♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
    ♥ Więc jeśli masz napisać coś w stylu: obs za obs to nie pisz bo od razu usunę ! ♥ ponieważ ja nie umiem bardzo fajny kanał. livka-liv.blogspot.com jeśli chcesz zajrzyj. powodzenia i dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pytania, gratuluję nominacji :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie czytać LBA! i greatuluje nominacji :)

    Pozdrawiam ♔Nakioo blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy nominacji oby więcej ich ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też niesamowicie irytuje mnie fakt, że wielu blogerów, zamiast przeczytać post i skomentować go uczciwie, wkleja pod kilkoma wpisami ten sam komentarz, tylko po to, by nabić sobie wyświetlenia czy obserwatorów. I też zawsze zwracam uwagę na wygląd bloga, choć ostatnio coraz bardziej denerwuje mnie to, że większość blogów wygląda identycznie - to samo tło, ten sam rozstaw kolumn i gadżetów, ten sam styl nagłówka czy kolorystyka. Jakby nie można było trochę pokombinować, żeby się wyróżnić. Ale przepraszam, rozpisałam się trochę i odchodzę od tematu.
    Gratuluję nominacji, tak nawiasem pisząc :)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też mnie to irytuję, ale mentalności ludzi nie zmienisz od tak. :)

      Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
      malinowe-ciasto.blogspot.com

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥