piątek, 13 lutego 2015

Biblioteczka Karoliny


Dzisiaj przychodzę do was z następną recenzją książki pani Katarzyny Michalak tak wiem ostatnio tylko z recenzjami jej książek. Spokojnie w następnych notkach, będą już innych autorów, ponieważ ostatnio wzięłam się za coś innego :) To właściwie nie jest powieść. Można ja zaliczyć bardziej do książki kucharskiej jest tam mnóstwo cudownych przepisów przeplatanych 4 opowiadaniami. Całość jest podzielona na pory roku. Do każdej z nich jest jedno opowiadanie i przepisy z tą porą roku związane.


Myślę, że po tą książkę mogą sięgnąć osoby, które lubią gotować. Bo to właściwie książka kucharska, w której są cztery opowiadania w których dowiadujemy się co słychać u bohaterek z poprzednich książek Pani Michalak. Trochę mnie to rozczarowało, bo po opisie myślałam, że to jej kolejna powieść :( Cóż, ale skoro wypożyczyłam już tą książkę to postanowiłam "przeczytać". Wzięła ją również dlatego, że pozostałe bohaterki to Ewa z Roku w Poziomce i Danusia z Wiśniowego Dworku a, że te książki bardzo mi się spodobały chciałam zobaczyć co u nich słychać :)
Od autorki:

Są słowa, które ranią, są takie, które przynoszą radość ale wszystkim niezmiennie towarzyszy gotowanie. Przytulna kuchnia, aromatyczne zapachy i niezapowiedziani goście - to wszystko nadaje życiu subtelny smak, a cztery bohaterki potrafią gotować i robią to z miłością....Bo "Przepis na szczęście" mamy w sobie, musimy go tylko odkryć i zrealizowaćZatem usiądź wygodnie w głębokim fotelu, zaparz sobie herbatę i daj się uwieść magicznym opowieściom o szczęściu i gotowaniu.


Liczyłam na kolejną fajną powieść pani Michalak, w której dostanę kilka przepisów. Niestety okazało się inaczej, bo dostałam książkę kucharską wzbogaconą o krótkie opowiadania :( Co prawda książka ma naprawdę wiele fajnych przepisów których na pewno użyję a i opowiadane są świetnie napisane to dam jej 6/10. 

...............................................................

A teraz niusy muzyczne. Dzisiaj debiutowałam tak stwierdziła moja kochana koleżanka. Brałyśmy jako zespół o nazwie BlondBrunetki w konkursie Śpiewamy piosenki The Beatles. Wspominałam wam o tym w TYM POŚCIE. Dzisiaj odbyły się przesłuchania w naszej szkole wielkie zamieszanie, próby i emocje. Pierwszy raz brałam udział w taki przedsięwzięciu, więc miałam wielką tremę, ale nie wyszło, aż tak źle. Niestety pomyliłam się w jednym miejscu. Ale mimo to zajęliśmy pierwsze miejsce i na dodatek przeszliśmy do finału, który ma się odbyć w Domu kultury ;)  Mogłam więcej poćwiczyć bo to nie wyszło idealnie, a więcej już biorę się do roboty, bo finał już 6 marca! To już wszystko Buziaki i Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czy po nią sięgnę ,czas pokaże :3
    Gratuluję Ci wygranej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wam wygranej! A co do autorki to nie czytałam ani jednej jej książki (przynajmniej z tego co pamiętam). ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! :3

    http://magdaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ciekawa ta książka! Gratuluję pierwszego miejsca! ;)

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranejj !!! Książka wydaje się bardzo ciekawa, może ją sobie zakupię :D

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. książka wydaje się ciekawa:) gratuluje 1 miejsca:)


    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) O tej książce nie słyszałam.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie słyszałam o tej książce zbyt wiele! :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej książce i chyba jej nie przeczytam, bo nie interesują mnie książki o takiej tematyce...
    Choć muszę przyznać, że okładka bardzo do tego zachęca :D

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ło gratulację za pierwsze miejsce! :D
    Nom książka dość ciekawa, ja najbardziej lubię w sumie takie antyutopijne :D
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥