środa, 4 lutego 2015

Zadaj mi pytanie


Ostatnio nie mam jakoś pomysłów na notki co trochę mnie martwi, ale mam nadzieję, że wy mi pomożecie. Pod tym postem chciałabym byście napisali mi swoje propozycje i pytania do mnie. Uznałam, że to dobry pomysł, ponieważ dawno dawno takiej notki nie było więc piszcie śmiało ;)


Wielu z was zaczęło ferie ja niestety musiałam powrócić już do szkoły. Czekało na mnie w tym tygodniu dużo pracy. Ale raję radę ;) Dziś taka luźniejsza notka mam nadzieję, że to wam nie będzie bardzo przeszkadzać ;) Jeszcze raz proszę was o propozycje postów i pytania a ja w następnej notce na nie odpowiem. Buziaki i Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    Jakie blogi czytasz? :)

    Zapraszam do mnie:
    http://recenzje-ksiazek-patricial.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
    Jak nie masz pomysłu co przeczytać to...
    Książka, którą poleciłabyś każdemu?

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ferie mam dopiero za tydzień :(

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie widziałam u ciebie posta z inspiracjami, czas na niego :D
    1. jaką książkę byś nie poleciła?
    2. twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
    3. dlaczego zaczęłaś blogować i czy miałaś taki moment, by zrezygnować?
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥