piątek, 20 lutego 2015

Biblioteczka Karoliny


Dziś w Biblioteczce coś trochę innego, ponieważ mam dla was recenzje typowego romansu zapraszam do czytania :) Jest to pierwsza książka z całej 3 częściowej serii o 3 siostrach: Claire, Nikole i Jesse. Pierwsza książka, o której dziś wam nie co opowiem jest głównie o Claire. I nosi ona tytuł: Słodkie słówka
Claire jest pianistką, która w wieku 6 lat została zabrana z rodzinnego domu by zostać światową sławą. Od tego czasu stosunki sióstr są bardzo złe. Po dwudziestu latach Claire nie chce już by tak było i chce naprawić wszystko więc, kiedy nadarza się okazja wraca do rodzinnego domu by zająć się Nicole po operacji. Ale Nicole nie przyjmuje ją z otwartymi ramionami. Czy Claire mimo wszystko zostanie i naprawi ich relacje?


Od Autorki:

Nicole, Claire i Jesse - trzy siostry, których życie bardzo się różni. Łączy je tylko jedno – odziedziczona po rodzicach cukiernia.

Dwudziestoośmioletnia Clair, niezwykle utalentowana pianistka, nigdy nie przeżyła prawdziwego romansu. Wyjechała z domu w wieku sześciu lat i pochłonęła ją muzyczna kariera. Nie miała czasu i okazji poznać, co to przyjaźń i miłość. Zaniedbała rodzinę i przez wszystkie te lata nie widziała sióstr.

Teraz, kiedy Nicole jest chora, a Jesse ma kłopoty, Claire postanawia zaopiekować się siostrą, chociaż szczerze przyznaje, że nie umie zagotować nawet wody. Powrót do domu i bliskich to dla niej również okazja, by coś zmienić w życiu – na przykład wreszcie odnaleźć miłość…





Jeśli chodzi o  moje odczucia wczułam się, bo główna bohaterka jest bardzo mi bliska też jestem taką niezdarą i czegokolwiek się dotknę zawsze coś narozrabiam :D Dlatego można się pośmiać przy tej książce, bo nie, które jej wpadki są zabawne :) Ale co można się spodziewać po dziewczynie, która w wieku dziecięcym opuściła dom i jej jedyne zajęcia to były wielogodzinne ćwiczenia na pianinie oraz koncerty czy występy, próby po których już nie miała już na nic siły.

Podsumowując: dobrze się czytało. ot, sympatyczny, lekki romans na wolny wieczór i chyba z ciekawości sięgnę po kolejne tomy, by dowiedzieć się, jak dalej potoczą się losy bohaterów. Ogólnie jakiegoś szału nie mam, ale podobała mi się więc oceniam ją 9/10.


....................................................................................

Ps. Jeśli chodzi o mnie bardzo dziękuję za wsparcie pod ostatnim postem. Dziś czuje się już znacznie lepiej wyszłam już z łóżka i nie mam gorączki. Co prawda doskwiera mi jeszcze kaszel i katar, ale jest o wiele lepiej :) Mam nadzieję, że w poniedziałek będę już mogła wrócić do szkoły, bo nie chcę narobić sobie zaległości. A jak u was jesteście zdrowi? Mam nadzieję, że tak :) Buziaki i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada, jeśli znajdę ją w mojej bibliotece, z chęcią przeczytam :) . Ja niedawno byłam chora, ale na szczęście już dobrze się czuję. Pozdrawiam!
    http://swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ostatnio tę książkę w bibliotece i nawet zastanawiałam się czy jej nie wypożyczyć :3 Skora dałaś jej tak wysoką ocenę to może ją przeczytam.Życzę Ci dużo zdrowia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawa książka, ale raczej nie znajdę jej u siebie, bo mieszkam w Londynie, ale jak pojadę do Polski i ją znajdę z pewnością przeczytam <3 Pozdrawiam.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ostatniego posta, ale mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcająca książka :)

    http://magdaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥