środa, 11 lutego 2015

Q&A czyli odpowiedzi na wasze pytania


Tydzień temu w takim luźnym poście zapytałam się was jakie posty chcielibyście przeczytać i byście zadawali mi pytania i ja na nie dziś odpowiem. Co prawda jest to tylko 8 pytania, ale obiecałam, że odpowiem i słowa dotrzymuję ;)

1. Jaką książkę byś nie poleciła?
Hmm.. Kiedyś przeczytałam w wakacje taką książkę, która był kompletnym gniotem. I była to Elita Klub byłych Przyjaciółek zdecydowanie nie polecam.

2. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Muszę powiedzieć że nie umiem wybrać jednej każdą porę roku za coś lubię ;)

Śliczne prawda ;) źródło

3. Dlaczego zaczęłaś blogować i czy miałaś taki moment, by zrezygnować?
Ponieważ chciałam "poznać" osoby z moimi zainteresowaniami bym mogła z nim dzielić się moimi przemyśleniami na temat książek itd. Co do takiego momentu nie miałam takie że usuwam i koniec ale miałam już tak że nie miałam pomysłów.

4. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Ze wszystkiego :D Z blogów i vlogerów książkowych ale i nie tylko. Z codziennego życia np. pada śnieg a ja nagle wpadam na pomysł zrobię post ze zdjęciami itd.

5. Jak nie masz pomysłu co przeczytać to...
To czytam recenzje książek innych blogerów a nóż coś mnie zainteresuje ;)
Po za tym idę do Biblioteki i szukam czegoś na półkach co mnie zainteresuje.

6. Książka, którą poleciłabyś każdemu?
Nie wiem za dużo książek chciałabym polecić ale chyba tak najbardziej chciałabym polecić wam Zostań jeśli kochasz ;) 

7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie wiem. Wiele książek bardzo lubię nie mogę wybrać jednej :)

 8. Jakie blogi czytasz?
Książkowe, Lifestylowe głównie takie :)

I to już wszystkie pytania :) Mam nadzieję, że taka notka z odpowiedziami wam się spodobała :) 
Buziaki i  Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Wybrać ulubioną porę roku, czy ulubioną książkę jest strasznie trudno i też nigdy nie mogę się zdecydować :P Koniecznie muszę przeczytać Zostań jeśli kochasz, bo film mi się bardzo spodobał (i znowu ten błąd, film przed książką xD). U mnie zawsze jest zbyt wiele książek do przeczytania, na ich brak nigdy jeszcze nie narzekałam :)
    Bardzo fajny post ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię lato ^^ I jesień za jej kolory^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam jakoś przegapić ten post, gdzie można było pytać.
    Mnie się bardzo podobało, ale nie mogę uwierzyć, że nie masz jednej ulubionej książki, do której chcesz wracać i czytać ją na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię wiosnę, lato, a nawet zimę zniosę, ale nie jesień!
    Ale oczywiście kto co woli. Szkoda, że niektórzy zapominają w świecie filmów o książkach. Dobrze, że jest taka osoba, która może być przykładem dla innych ;*
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :) Będę tu wpadać częściej i do następnego tagu na pewo zadam pytanie :)

    ♥ Zapraszam do mnie : http://karrr-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag ;) A ja bardzo lubię zimę i lato, choć wiosnę i jesień też.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię zimę! ^^ Zima to zdecydowanie moja pora roku roku. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny tag. ja najbardziej lubie lato :D

    http://maglula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Tag :) Ja najbardziej lubię lato :>

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie mogłabyś częściej odpowiadać na pytania, bo więcej się o Tobie dowiadujemy. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny desing :)
    Zapraszam http://karrolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥