środa, 15 czerwca 2016

Książkowe Inspiracje #12


Dzisiaj przychodzę z książkowymi inspiracjami.
Zdjęcia są już w temacie lata i wakacji. 
U mnie oceny już wystawione więc w szkole już wolne :) 

grafika book, flowers, and nerd
grafika book, sea, and ocean
grafika book, ocean, and the siren
grafika books, nature, and read
grafika book, spring, and flowers
grafika book, donuts, and love
grafika harry potter
Maraton Wakacyjny na TVN już się zaczął więc i zaczęłam czytać książki jeszcze raz.
W tym roku wyjątkowa czytam na głos młodszemu  braciszkowi i wtajemniczam go w ten cudowny magiczny świat

Zdjęcia pochodzą z portalu We Heart It


Które zdjęcie najbardziej wam się podobało?

10 komentarzy:

  1. Czy tylko ja uwielbiam zdjęcia w mrocznych klimatach? Nawet mój instagram jest ciemny - nie biały, jak większość :) Tego już jest za dużo.. :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też jakoś na moim instagramie umieszczam ciemniejsze zdjęcia :D

      Usuń
  2. Śliczne inspiracje. Uwielbiam zdjęcia książek na tle krajobrazów - na swój sposób daje to poczucie, że książkę można zabrać wszędzie ze sobą, choćby się wędrowało na drugi koniec świata.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja też je uwielbiam a czytać można wszędzie potwierdzone info :D

      Usuń
  3. Cudowne są te inspiracje regularnie wykorzystuję je w notkach zarówno te muzyczne jak i książkowe oczywiście podaję źródło. Co do maratonu to oglądam tylko moje ulubione części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę że dzięki mnie dalej wędrują te zdjęcia :) Ja w tym roku jednak tylko obejrzałam 3 część w całości moją ulubioną a resztę muszę nadrobić :D

      Usuń
  4. Ty zawsze wygrzebiesz jakieś cudne zdjęcia :D Mnie chyba oczarowało pierwsze *-*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥