poniedziałek, 27 czerwca 2016

Poczuj Lato Book Tag


Ten tag stworzyła Maja K. i bardzo mi się podoba. Mamy wakacje a ja ich wcale nie czuje to pomyślałam, że ten tag jest idealny <3 Ale tym razem nie będzie to odpowiadanie na pytania pisemnie a odpowiedzi w formie zdjęć :) Mam nadzieję, że takie wykonanie przypadnie wam do gustu ;)


1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje. 



2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.


3. Twój plażowy must have. 


4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.


5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.



6. Książka, przez którą wylałeś morze łez.


7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka, w

której chciałbyś uczestniczyć. 

Impreza na rozpoczęcie roku szkolnego w Hogwarcie <3


8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze.


9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.


I to wszystko na dziś dajcie koniecznie znać czy takie wykonanie tagu wam się podobało :)

14 komentarzy:

  1. No nareszcie post :D
    Oddam Ci słońce jest przecudowne ale pierwsze rozdziały były dość...nużące. Generalnie i tak polecam.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo obowiązków i brak motywacji by coś tu napisać ale poprawię się :D
      No mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  2. "Oddam ci słońce" jest dobrą książką.
    Gdybym była młodsza, prawdopodobnie nic nie zrozumiałabym z "Wichrowych Wzgórz" :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takim językiem jest napisana :D
      Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  3. Widzę, że Harry Potter wygrywa. :D Faktycznie Fangirl to bardzo przyjemna historia. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, szczególnie to wydanie jestem w nim zakochana po uszy <3

      Usuń
  4. "Oddam ci słońce" to jedna z lepszych młodzieżówek. Serdecznie ci ją polecam.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na przedstawienie Tagu, może nawet sama wezmę w nim udział. Tak masz rację, że do powieści takich jak Wichrowe Wzgórza i w ogóle do klasyki trzeba dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wichrowe wzgórza" i "Fangirl" planuję przeczytać na tych wakacjach, bo ciągnie mnie w szczególności do tej pierwszej :D Uwielbiam TAGi <3
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fangirl polecam taka odmóżdżająca i lekka :) Ja też uwielbiam tagi <3 :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. "Oddam ci słońce" jest cudowne! Uwielbiam tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie po nią sięgnąć :) Wszyscy ją wychwalają :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥