poniedziałek, 13 czerwca 2016

Muzyczne Inspiracje #12


Oj dawno nie było tego typu postów za co was bardzo przepraszam.

Te posty wymagają ode mnie trochę więcej pracy niż inne, a że teraz mam sporo na głowie i bardzo dużo się dzieję w moim życiu. Zwyczajnie na te posty brakowało mi czasu. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to. Obiecuję się poprawić :)

Ostatnio znowu mam fazę na gitary i pianino, więc w tych inspiracja tylko te instrumenty się przewijają :)

grafika جيتار، ورد ، نهار ، راحة
grafika piano and music
grafika guitar
grafika guitar and music
grafika piano, love, and music
grafika guitar, pink, and music

Które zdjęcie najbardziej wam się podoba?

5 komentarzy:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥