wtorek, 7 czerwca 2016

Przysłowiowy TAG Książkowy


Już dawno u mnie nie było żadnego tagu. 
Nikt mnie do niego nie nominował, ale mam wielką ochotę go zrobić.
Więc dziś przychodzę do was z Przysłowiowym tagiem książkowym :) 
No to zaczynamy!



1. Apetyt rośnie w miarę jedzenia - czyli książka jednotomowa, której kontynuację chętnie bym przeczytała.

Przeczytałabym chętnie kontynuację Syreny. Ciekawa jestem czy Kathlen będzie szczęśliwa i jak potoczyło się życie innych sióstr :) 

2. Co za dużo, to niezdrowo - czyli kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części.

Pamiętam, że strasznie nie podobała mi się druga część Selekcji czyli Elita. Ale za to jedyna i następne części podbiły moje serducho :) 

3. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - czyli książka, którą mogę czytać wielokrotnie.

Maybe Someday <3 Kocham tą książkę mogę czytać ją i słuchać soundtracków do niej cały czas <3

4. Stary, ale jary - czyli ulubiona książka z dzieciństwa.

Ania z Zielonego Wzgórza - stara, ale jara. Mam mnóstwo wartości, których z czasem coraz więcej odkrywam ;) I bez niej nie byłabym taką marzycielką ;)

5. Nie taki diabeł straszny, jak go malują - czyli książka, która mnie miło zaskoczyła.

Chyba Syrena mnie tak pozytywnie zaskoczyła ;)

6. Nie chwal dnia przed zachodem słońca - czyli książka, która rozczarowała mnie swoim zakończeniem.

Wierna - Boże nienawidzę, tego zakończenia!!! 

7. Wyśpisz się po śmierci - czyli książka, w którą tak się wciągnęłam, że mogłabym zarwać przy niej nockę.

Zerwałam nockę przy Bezdomnej - Katarzyny Michalak. Mocna książka - Polecam ;)

8. Mowa jest srebrem, a milczenie złotem - czyli książka z najlepszymi dialogami.

Nie mam pojęcie :D

9. Raz na wozie, raz pod wozem - czyli książka, która miała dużo zwrotów akcji.

O matko dawno nie czytałam jakieś książki ze zwrotami akcji. Hmm chyba Zaginięcie - Mroza ;)

10. Pierwsze koty za płoty - czyli książka, przez której początek nie mogłam przebrnąć.

No trochę przebrnąć nie mogłam przez pierwsze 100 stron Syreny, ale później było cudownie <3

11. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - czyli książka, którą zna prawie każdy.

Harry Potter <3 Zaczął się wakacyjny maraton Harego w TVN będę oglądać każdą część a wy? 

12. Co ma wisieć, nie utonie - czyli książka, której zakończenie przewidziałam, będąc w trakcie czytania.

Rywalki od razu było wiadomo, że Maxon wybierze Americę :D

13. Od przybytku głowa nie boli - czyli ulubiona powieść licząca ponad 400 stron.

Love Rosie <3

14. Wszystko co dobre szybko się kończy - czyli ulubiona książka licząca mniej niż 200 stron.

Oskar i pani Róża - Cudowna książka, którą każdy powinien przeczytać.

15. Być kulą u nogi - czyli książka, w której występuje trójkąt miłosny.

Igrzyska Śmierci - Katniss, Gale i Peeta trójkąt miłosny chyba najpopularniejszy.

16. Jedna jaskółka wiosny nie czyni - czyli autor, którego przeczytałam więcej niż jedną książkę/serię i każda z nich mi się podobała.

Magdalena Kordel - jak na razie wszystkie jej książki o Malowniczym podbiły moje serducho <3

17. Darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda - czyli bohater, który czuje się niekomfortowo w sytuacji, w jakiej się znalazł.

Simon z serii Dary Anioła, (których od ponad pół roku nie przeczytałam do końca choć defakto zostało mi ostatnia część muszę się wreszcie za to zabrać!) jest zagubiony szczególnie w 4 części ;)

18. Co cię nie zabije, to cię wzmocni - czyli bohater, który pod wpływem różnych czynników dorośleje.

Do tego przysłowia i pytania idealnie pasuje Rosie z Love Rosie. Te wszystkie wydarzenia pod czas jej życia na pewno wiele ją nauczyło i dzięki nim musiała szybko dorosnąć ;)

I to już wszystkie pytania. Dajcie znać jak wam się podobało i jakie tagi chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu ;) 

Taguję:

Miłkę z Maw Reads
Katherine Parker z About Katherine

6 komentarzy:

  1. Zazwyczaj drugie tomy serii są gorsze od pierwszych części :)
    "Harry'ego Pottera" nie mam zamiaru ponownie oglądać, choć chciałabym dokończyć czytanie po raz kolejny książkowego pierwowzoru.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak się zdarza :) A ja będę i czytać i oglądać :)

      Usuń
  2. Zakończenie trylogii "Selekcja" było strasznie przewidywalne, ale i tak miło się ją czytało :)
    Harrego znają chyba wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze Wiernej, bo jakoś mnie od niej nie ciągnie po słabej drugiej części oraz przez fakt, że wiem, jak się zakończy - taki szum wokół tej serii panował, że nie dało uniknąć się spoilera :/
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Także uwielbiam "Oskara i panią Różę", a za "Syrenę" mam zamiar się niedługo zabrać.
    Pozdrawiam cieplutko:*
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Maybe someday" jest świetne, ja również mogłabym czytać tę książkę wielokrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥