środa, 29 czerwca 2016

Podsumowanie czerwca


Czerwiec był bardzo zabieganym miesiącem. Poprawianie ocen by mieć średnią 4,2 a przy 20 przedmiotach jest to dość trudne (1 klasa technikum na szczęście w drugiej zostają tylko podstawowe i zawodowe). Ale są już wakacje i jest mnóstwo czasu na czytanie, eksperymentowanie w kuchni i oglądanie seriali i filmów <3 



Przez połowę czerwca nie miałam czasu by coś poczytać, bo poprawiałam oceny. Dopiero po zakończeniu roku mogłam sobie poczytać. A kiedy są upały i burze to czytanie jest jedyną rzeczą, którą w taką pogodę, można robić, a więc w czerwcu przeczytałam 4 książki :)

_________________________________________________________________________________

1. Rewizja  - Remigiusz Mróz - 624 strony 
Recenzja raczej się nie pojawi chyba żebyście chcieli to dajcie znać ;)

2. Bóg nigdy nie mruga - 320 stron - Recenzja niebawem ;)

3. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes - 401 stron - Recenzja niebawem :)

4. #me - Joanna Fabicka - 320 stron - Recenzja już niebawem ;)
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1665 stron co daje mniej więcej 55 stron dziennie.



Odkryłam dość fajny serial Disneya, w który się wkręciłam i oglądam go na cda ;)



Dwie piosenki, które cały czas puszczają w radiu skradły moje serce w tym miesiącu.


  A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

Ps. Biorę udział w Bookathonie, który organizuje Anitka i Ewelina Mierzwińska chcielibyście post ze stosikiem, który w tym czasie chcę przeczytać? 

10 komentarzy:

  1. Obie zaprezentowane piosenki znam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jak Ci się spodobało Zanim się pojawiłeś :)
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, że tyle przeczytałaś. Ja z jedną książką morduje się już ponad miesiąc ( chociaż mi sie podoba ).
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik, gratuluję! Jestem ciekawa Twojej recenzji "Zanim się pojawiłeś", ja jestem tą książką zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja w sumie mam mieszane uczucia ale dokładniej dowiesz się niebawem :)

      Usuń
  5. Z Twojej listy przeczytałam jedynie "Zanim się pojawiłeś" i absolutnie uwielbiam tę książkę. ;)
    A mi udało się przeczytać 3 książki i całkiem jestem zadowolona z wyniku, bo czerwiec miałam pełen zaliczeń na studiach, więc fajnie, że w ogóle udało mi się znaleźć czas na czytanie.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥