piątek, 1 lipca 2016

Biblioteczka Karoliny


Zapraszam serdecznie na recenzję Korony - Kiery Cass


W Eliminacjach pozostało kilku kandydatów i każdy z nich czymś zaimponował księżniczce. Edlyn jednak musi dokonać ostatecznego wyboru,który na pewno zmieni życie jednego z faworytów. Kto okaże się wybrańcem ? Eadlyn ma przed sobą trudne zadanie .Bo z jednej strony pojawi się miłość,a z drugiej zasady , obowiązek wobec kraju to co powiedzą o niej poddani.


Musze powiedzieć, że Korona chyba bardziej podobała mi się niż Następczyni. Wreszcie Eadlyn zaczęła coś czuć do młodzieńców, którzy zostali i nie była taka zimna i nie czuła. I choć kibicowałam komu innemu i trochę mnie rozczarował wybór Eadlyn. To podobało mi się zakończenie, bo wybrała kogoś komu też trochę kibicowałam :D Pióro Cass tu także lekko pisze. Szybko się ją czyta i pochłonęłam ją za ledwie w jeden dzień. Chętnie poznałabym jeszcze dalsze losy Edlyn, bo zakończenie pozostawia wiele niewiadomych i nie zaspokoiło mnie. Ale podobno jest to już koniec tej serii :( Ogólnie rzecz biorą część nie najgorsza, ale i tak z całej serii nadal pozostaje najlepsza - Jedyna. 

Książkę oceniam 8/10

Korona - Kiera Cass - Wydawnictwo Jaguar  - 304 strony

8 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie przepadam za tą serię ale jestem ciekawa jak się potoczyły dalsze losy bohaterów bo na razie to mam tylko trzy tomy za sobą.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj warto poznać ich dalsze losy chociaż nie są aż tak dobre jak pierwsze 3 tomy :)

      Usuń
  2. Jeszcze cała seria przede mną, ale mimo tego iż chyba znam cały przebieg fabuły to nadal mam ochotę je przeczytać.
    Pozdrawiam.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale mam ją już na swojej biblioteczce, więc będę musiała w końcu się za nią zabrać.

    ¦ http://miedzy-rozdzialami.blogspot.com/ ¦

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak autorka postanowiła zakończyć tę serię, chociaż jestem skłonna twierdzić, że powinna zakończyć ją jako trylogię :)
    Pozdrawiam,
    NeedRead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie zdanie Natepczyni i Korona mogły być w osobnej serii o Eadlyn ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥