wtorek, 19 lipca 2016

Stosik #6 - czyli co zamierzam czytać przez resztę wakacji


Dzisiaj odwiedziłam bibliotekę i przytargałam z niej mnóstwo cudowności <3
Dlatego muszę się z wami podzielić co będę teraz przez najbliższe tygodnie czytać :)


1. Między książkami - Gabrielle Zefin
2. Pamiętnik Nastolatki - Wakacje Natki - Beata Andrzejczuk
3. 7 razy dziś - Lauren Oliver
4. Pułapka uczuć - Colleen Hoover
5. Nieprzekraczalna granica - Colleen Hoover
6. Moja Ananke - Ewa Nowak

Tak przedstawia się stosik, który będę teraz czytać. Czytaliście którąś z tych pozycji? Polecacie?
Od której mam zacząć według was? Piszcie śmiało w komentarzach jestem bardzo ciekawa waszej opini :) Takiego postu już dość dawno nie było, napiszcie czy chcielibyście by stosiki pojawiały się cześciej?
Zostawiam was z wieloma pytaniami więc liczę na piękne długie komentarze :)

20 komentarzy:

  1. Widzę, że "Pamiętnik nastolatki" Ci się spodobał :D 2i1/2 to jedna z moich ulubionych części tej serii :) "Pułapka uczuć" bardzo mi się podobała i chciałabym jak najszybciej przeczytać drugi tom ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pierwsza część przypadła mi do gustu :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Czytałam tylko "7 razy dziś" i nie zachwyciło mnie jakoś bardzo, ale miło spędziłam przy nim czas. :)
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja miło przy niej spędzę czas :)

      Usuń
  3. Czytałam Pułapkę uczuć i Nieprzekraczalną granicę, bardzo polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O "Między książkami" coraz częściej ostatnio słyszę. Ja też przyniosłam z biblioteki rozmaite cudeńka <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o niej słyszałam jakiś czas temu u Darii Więcej Książków dlatego ją wzięłam :)
      Mamy cudowne biblioteki :D

      Usuń
  5. "Pułapkę uczuć" bardzo serdecznie Ci polecam. To moja ulubiona książka Hoover i jedna z ulubionych książek w ogóle :)
    Reszty nie znam- aczkolwiek dawniej zaczytywałam się w powieściach Ewy Nowak, więc myślę, że i ta będzie tak samo dobra, jak te starsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubioną książką Hoover to Maybe Someday zobaczę jak ta przypadnie mi do gustu :)
      Ewy Nowak starsze powieści mi się podobały ale ostatnio te najnowsze średnio przypadają mi do gustu zobaczymy jak będzie z tą :)

      Usuń
  6. "7 razy dziś" niestety nie za bardzo polecam, nie spodobała mi się i się zawiodłam :/ Reszty nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę czy i mnie zawiedzie mam nadzieję, że nie ;)

      Usuń
  7. Czytałam tylko Pamiętnik Nastolatki 2 1/2 Wakacje Natki. Reszty nie znam.
    Pozdrawiam
    TotalyPerfectBooks

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety żadnej z podanych pozycji nie czytałam, ale strasznie jestem ciekawa "Pułapki uczuć", "Między książkami" i "7 razy dziś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ich strasznie ciekawa :) Na pewno po przeczytaniu pojawią się recenzję :)

      Usuń
  9. Trochę nie moje klimaty, ale Tobie życzę przyjemnej lektury i udanej reszty wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam 7 razy dziś troszeczkę się zawiodłam, ale może Ci się spodoba :) Miłego czytania :)

    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodoba i się nie zawiodę :) Dziękuję :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥