wtorek, 12 lipca 2016

Podsumowanie Bookathonu


Tydzień bookathonowy już za nami, więc wypadało by go podsumować.
Niestety nie udało mi się przeczytać wszystkich zaplanowanych książek.
 Zmieniły się też książki do nie których kategorii. Ale i tak jestem z siebie zadowolona :)


1. Wakacje z Duchami - Harry Potter i Kamień Filozoficzny - ZALICZONE 

2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii - Miała być Ekspozycja, ale jakoś nie mogłam się za nią zabrać i padło na lekką młodzieżówkę. Czyli Pamiętniki Nastolatki - ZALICZONE  

3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach - Spełnienia marzeń - ZALICZONE

4. Lato z kryminałem - Ekspozycja - NIE ZALICZONE - Nie miałam ochoty na kryminał a też nie chciałam zmuszać się do czytania, bo nie oto w tym wydarzeniu chodzi ;) 

5. Książka z Twoim zawodem - Wino z Malwiną - NIE ZALICZONE - Nie zdążyłam jej przeczytać. Nadal obecnie ją czytam :)

6. Wakacyjna miłość - Pamiętnik Nastolatki - ZALICZONE

7. Przeczytaj 1500 stron w BKHT - NIE ZALICZONE - Przeczytałam 841 stron podczas tego wydarzenia.

Mimo, że nie udało mi się przeczytać wszystkiego co planowałam jestem bardzo zadowolona z wyniku. Zazwyczaj trzy książki czytam przez cały miesiąc, więc bardzo mnie cieszy, że tym razem udało mi się to zrobić w tydzień :) Pochwalcie się kochani jak wam poszło i czy jesteście zadowoleni ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny wynik! Chyba też nie dałabym rady przeczytać 1500 stron w tydzień, więc sądzę, że te 841 to spory sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie brałam udziału, ale tobie mimo, że nie udało Ci się przeczytać wszystkiego poszło świetne.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ka w Bookathonie nie brałam udziału. Ponad 800 stron to całkiem ładny wynik - cóż, wakacje nie są tylko od czytania :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A racja nie tylko są od czytania, ale ja akurat w wakacje niestety zazwyczaj nigdzie nie wyjeżdżam a że mieszkam na wsi to atrakcji jest mało zostanie czytanie albo komputer :D

      Usuń
  4. Naprawdę dobry wynik! Nie przeczytałabym 1500 stron w tydzień. Gratulacje!
    TotalyPerfectBooks

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik, mimo że nie udało się zaliczyć wszystkiego ;) Ja nie brałam udziału w BookAThonie, ale kto wie, może zdecyduję się następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję też tak sądze :) Decyduj się, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥