poniedziałek, 4 lipca 2016

BookAThon rozpoczęty!


Kochani dziś rozpoczął się Bookathon, w którym biorę udział dlatego postanowiłam się z wami podzielić moimi planami czytelniczymi na to wydarzenie ;) Mam nadzieję, że i wy bierzecie udział w tym cudownym wydarzeniu i pochwalicie się tym co macie zamiar przeczytać :)


I - Wakacje z Duchami - Do tej kategorii dobrałam mój najnowszy nabytek czyli ilustrowany pierwszy tom Harrego Pottera. Do pierwszej części już ze 2 lata nie wracałam, więc fajnie będzie można sobie odświeżyć książkę w taki cudownym wydaniu :)

II - Dokończenie lub rozpoczęcie serii - kryminał Mroza czyli Ekspozycja. Jutro raczej nie będę za dużo czytać, bo jadę na cały dzień zwiedzać Toruń <3 Podobno piękne miasto <3 Dlatego ta książka znajdzie się też w IV wyzwaniu :)

III - Autor o Twoim imieniu lub inicjałach - Spełnienia marzeń - Katarzyny Michalak - Najnowsza powieść tej autorki podobno nie jest taka zła :D

IV - Lato z kryminałem - Dalszy ciąg Ekspozycji - Mroza.

V - Książka z Twoim zawodem - Niestety nie znam książki z zawodem logistyka w tle :D Dlatego wybrałam książkę, w której kobietka prowadzi pensjonat jakiś zawód jest :D Czyli Wino z Malwiną - Magdaleny Kordel.

VI - Wakacyjna miłość - Pamiętnik nastolatki - nigdy nie czytałam tej serii a dużo o niej słyszałam nie wiem też czy mi się spodoba, bo chyba ciut za stara już jestem na tą książkę, ale chciałam zobaczyć co to za książka :)

VII - Przeczytaj 1500 stron w BKHT! - Łączna liczba książek, które wymieniłam liczy 1665 stron. Trzymajcie kciuki by przez ten tydzień udało mi się to wszystko przeczytać co zaplanowałam :) 


A tak wygląda mój stosik na BookAThon :)

A wy bierzecie udział w BookAThonie?

12 komentarzy:

  1. Ojejku, "Pamiętnik nastolatki" parę lat temu był moją ulubioną serią, teraz powstają już książki pod tym szyldem z inną bohaterką, których już nie czytam, bo czuję się za stara, ale do całej serii mam ogromny sentyment, bo jeszcze niedawno odliczałam dni do premiery każdej części ;)
    Mroza też chciałabym poczytać i nawet mam już "Ekspozycję" na półce" :) Niestety tym razem nie biorę udziału w BookAThonie, ale może następnym razem ;) Życzę wypełnienia Twojego czytelniczego planu w stu procentach :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieję że spodoba mi się ta seria :) A Ekspozycję dzisiaj zaczynam :)

      Usuń
  2. Ja również biorę udział w akcji, mam już za sobą pierwsze 70 stron, a Tobie życzę zaczytanego tygodnia i tylko dobrych książek!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mną już dwie książki :) I tobie również życzę zaczytanego tygodnia :)

      Usuń
  3. Niestety nie biorę udziału, ale życzę Ci powodzenia :D Mam taką ochotę na Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału, ale będę trzymać za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem sobie odpuściłam BookAThon, ale w następnej edycji na pewno wezmę udział! Ale Tobie zazdroszczę - wybrałaś same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętnik Nastolatki to moja ulubiona seria .
    Bardzo Ci ją polecam - myśle , że trafią Ci późniejsze części
    Trzymam za Ciebie kciuki!
    pozdrawiam
    TotalyPerfektBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i mi się spodoba ;) Dziękuję :*

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥