środa, 27 lipca 2016

Muzyczne Inspiracje #13


A dziś porcja muzycznych inspiracji. Są wakacje, więc moglibyśmy pograć na tych naszych instrumentach. Moje się kurzą. Więc też muszę się zmotywować! Mam nadzięję, że te zdjęcia mi pomogą :D

grafika guitar, flowers, and music
grafika piano, music, and hands
grafika guitar and music
grafika amazing, hd, and music instrument
grafika guitar, girl, and beach
grafika bear, bed, and strings
grafika beautiful, feet, and hobbies
Blog de FooledMyself - Nous avions beaucoup de points communs, je... - Page 4 - Skyrock.com
Zdjęcia pochodzą z portalu We Heart It

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

6 komentarzy:

  1. Pierwsze trzy i ostatnie najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Dziękuję za twoją opinie mi też się one podobają :)

      Usuń
  3. Drugie zdjęcie jest absolutnie cudowne :) Lubie zestawienie dłoni i pianina... A może to jest fortepian? Nie wiem, nie znam się :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥