piątek, 7 sierpnia 2015

Biblioteczka Karoliny


Nareszcie mogłam przeczytać ostatnią część serii kwiatowej!!! Czekałam na nią rok w bibliotece, ale wreszcie się udało ;) Jak pamiętacie Zacisze Gosi czyli druga część bardzo mi się podobała a więc pewnie jesteście ciekawi czy Przystań Julii (właśnie o niej tu mowa) mi się spodobała ;)


Po śmierci Jakuba wszyscy są strasznie wstrząśnięci i nie mogą się pozbierać. Gosia i Kamila strasznie cierpią i godzinami płakały. Łukasz za to z żałobą chce sobie poradzić zatracając się w pracy. Został prezesem Farmiki i Armiki i kursował między Stanami, Londynem, Wrocławiem i Krakowem. Ale wreszcie nadeszła wiosna i Kamila ma nadzieję, że z tą porą roku powoli zaczną żyć od nowa. Niestety pewnego poranka Łukasz dostaję jakąś wiadomość i nagle wybiega nie zabierając niczego ze sobą....
Co do Julii wreszcie jest wolna. Rozwiodła się ze Sternem. Ale nadal nie jest szczęśliwa. Jedzie w Bieszczady gdzie stoi Chatka Dorotki. Tam chce odnaleźć spokój i szczęście. Choć wcale nie będzie to łatwe.

„Życie jest zbyt krótkie, by tracić to, co dobre, a los bywa okrutny i zabiera szczęście, nim zdążymy się nim nacieszyć.

Książka jest bardzo ciekawie napisana i wciąga straszliwie :) Ta tajemnica Łukasza jest bardzo interesująca po za tym jest bardzo wciągająca chociaż myślę, że autorka za szybko rozwiązała ten wątek mógł być prowadzony do końca a urwał się miej więcej w połowie książki. Nie podobało mi się też to, że jeden taki wątek był wprowadzony nie wiadomo po co. Jak wszystko było zamknięte już w pierwszej części. Ogólnie historia jest nie źle napisana i autorka się postarała ;) Jest w niej dużo pięknych życiowych cytatów, ale o tym dowiecie się więcej z Książki pod Lupą. I jak to ona ślicznie zakończyła całą serię. Mam mieszane uczucia nie wiem czy była lepsza od poprzedniej czy nie. Dlatego, że wtedy kiedy czytałam Zacisze Gosi nie czytałam tak dużo tego gatunku a od przeczytania właśnie drugiej części zaczęłam i teraz inaczej patrze na takie powieści. No cóż uznajmy, że Zacisze Gosi mimo wszystko było lepsze ;) A więc podsumowując bardzo polecam wam całą serie ;) A Przystań Julii oceniam na 8/10.

Przystań Julii - Katarzyna Michalak - Wydawnictwo Znak - stron 298

4 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie. Czytałam już książkę tej autorki i lubię jej styl, więc chętnie po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam różne i skrajne opinie o niej w związku z czym mam mieszane uczucia, ale przeczytam kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że to kiedyś będzie szybciej niż myślisz ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥