środa, 12 sierpnia 2015

Podróż marzeń Tag


Już dawno nominowana zostałam do tego tagu, ale nie miałam pojęcia jakie miejsca wybrać i jakie do nich pytania dobrać. Więc myślałam i myślałam i wymyśliłam i zapraszam na Podróż marzeń Tag autorstwa kochanej Limo Books ;)

Wybrałam pięć miejsc, których zobaczenie ich jest moim marzeniem ;)

1. Włochy czyli książka w śródziemnomorskich klimatach.

Do tej kategorii bardzo mi pasuję książka Evansa pt. Kolory tamtego lata. 
Jest w niej opisana kultura Włoch, jest też troszkę o kuchni i oczywiście romans ;)

2. Kraków czyli ulubiony klasyk.

Moim ulubionym klasykiem są oczywiście Trzej muszkieterowie Dumasa. 
Których przeczytałam dzięki Anicie z Book Reviews.

3. Paryż czyli ulubiony romantyczna historia.

Mam wiele takich historii ale moją ulubioną jest historia Alea i Rosie z książki pt. Love Rosie ;)

4. Londyn czyli książka z tajemnicą w tle.

Idealnie pasuje tu książka Agaty Christie - Dwanaście prac Herkulesa. 
Zresztą jest to angielska pisarka i to właśnie stąd takie pytanie ;)

5. Hiszpania czyli książka, w której wszystko jest możliwe. 
Wszystko jest możliwe w Kosogłosie. Tak w tej książce wszystko jest możliwe i dzieję się bardzo dużo.

Nominuję każdego z was! :)

Nie wiem jak będzie z postami w następnym tygodniu, ponieważ mój komputer wariuje i będę musiała oddać go do serwisu i nie wiem jak długo on może tam być. Recenzję na ten piątek mam zaplanowałam więc opublikuję się sama ;) Kończę i idę się zaczytać ;)

8 komentarzy:

  1. Oo, świetnie Ci wyszedł, naprawdę! Ponadto dziękuję wgl za zrobienie go ^^
    Bardzo lubię kryminały Agathy Christie c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tag jest bardzo trudny. Też dostałam nominację, ale jakoś nie mogę się do niego zabrać ;)
    Bardzo chcę przeczytać "Trzech muszkieterów"!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak trudno coś ciekawego wymyślić ;) Muszkieterow serdecznie polecam ;)

      Usuń
  3. Ciekawy tag, nigdy o takim nie słyszałam. Ja również zabieram się za "Trzech muszkieterów", ale jakoś nie mogę porządnie się za to zabrać. Bardzo lubię też Rosie i Alexa, ale moją ulubioną parą jest Rett i Scarllet z "Przeminęło z wiatrem", jeśli nie czytałaś to całkowicie polecam bo jest to książka warta poświęcenia chwili. A no i oczywiście zaraz po nich kochany Ron i Hermiona ;p

    Zapraszam do mnie. Piszę o książkach, filmach, muzyce ale i o sobie i swoim życiu ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie słyszałaś bo to nowy tag ;) Nie czytałam może kiedyś przeczytam ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥