środa, 19 sierpnia 2015

Muzyczne Inspiracje #5

 
Mam wreszcie mój komputerek i mogę do was znowu pisać ;) I dziś przychodzę do was z muzycznymi inspiracjami. Mam nadzieję, że i was i mnie zmotywują do czegokolwiek robienia w te wakacje, bo totalnie się rozleniwiłam :P A więc bez przedłużania zapraszam do oglądania ;)

😍
Untitled Piano music notes  UntitledUntitled


<3

Skoro mam już komputer to jeśli chcecie podajcie w komentarzach linki do swoich blogów a ja z wielką chęcią je po przeglądam ;) A i dajcie znać czy post wam się podobał i które zdjęcie wam się najbardziej podobało ;)

15 komentarzy:

  1. Trzecie od góry. Ten obraz mógłby wisieć u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne . Jeśli pozwolisz wykorzystam je w notkach na swoim drugim tym muzycznym Blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu linki do blogów o, które prosisz :
      Blog Książkowy : http://anne18-recenzentka.blogspot.com/
      Blog Muzyczny : http://wpadajacewuchoani.blogspot.com/
      Najbardziej podoba mi się pierwsze i ostatnie zdjęcie .

      Usuń
    2. Oczywiście możesz wykorzystać ja te zdjęcia znalazłam na we heart it ;)

      Usuń
  3. Ten malutki fortepian na drugim zdjęciu jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak genialny sama bym chętnie postawiła taki sobie na biurku :D

      Usuń
  4. Trzeci obrazek jest cudowny ! :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kostki do gry z wycięciami są bardzo ładne. Sama jestem muzycznym beztalenciem (nie licząc gry na flecie na zaliczenie - to opanowałam! :)), więc mi na nic by się nie zdały... ale ładny pomysł na prezent.

    Pozdrawiam z Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele ciekawych zdjęć i wartych uwagi. Sama bardzo lubię muzykę, ale niestety mam słuch do niczego i nie potrafię nawet rozpoznać nut, podać tempa czy wyklaskać rytmu. A ty na czym grasz? Pianino, gitara? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie:
    paulaaaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥