poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Podsumowanie sierpnia


No i przeleciały te wakacje tak szybko :( Dopiero się cieszyliśmy z dwóch miesięcy wolnego. A teraz musimy już wracać do szkoły. Więc nadszedł czas by podsumować ostatni miesiąc wakacji zapraszam ;)



Ten miesiąc pod względem czytelniczym zaczął się bardzo dobrze jak wiecie najpierw nie miałam prądu później zepsuł mi się komputer a pod koniec miesiąca świrował mi internet więc miałam dużo czasu na czytanie i szczerze mówiąc jestem zadowolona z wyniku ;)

  • Krok do szcześcia - Anna Ficner-Ogonowska - 404 strony - Recenzja niebawem ;)
  • Kawiarenka pod Różą - Katarzyna Michalak - 91 stron - (to strony samej powieści, razem z przepisami 296 stron)   {LINK DO RECENZJI}
  • Zgoda na szczęście - Anna Ficner-Ogonowska - 416 stron - Recenzja niebawem :)
  • Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman - 283 strony - Recenzja niebawem :)
____________________________

Łącznie przeczytałam 1848 stron co daje mniej więcej 60 stron dziennie. 



W tym miesiącu także oglądałam maraton Harrego czyli Zakon Feniksa, Księcia Półkrwi i Insygnie śmierci jeden i dwa, ale ponieważ wszyscy słyszeli o tych filmach wspomnę tylko o dwóch mniej znanych ;)

Pierwszym filmem jest Kopciuszek.
Bardzo głośno było o tej ekranizacji i musiałam ją obejrzeć. 
Bardzo mi się podobała więc jeśli jeszcze nie oglądaliście serdecznie polecam ;)


Polecam jeśli ktoś czytał serię książek film cudny bardzo mi się podobał ;)



W tym miesiącu słuchałam tych samych piosenek co w tamtym miesiącu. 
Więc nie mam za bardzo czym wam się pochwalić ;) 
No tylko jedną piosenką, której nie pokazałam w podsumowaniu lipca :)


I to wszystko na dziś ;) Mam nadzieję, że się wam się spodobało. 

A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

Ps. Jutro szkoła. Idę do technikum i strasznie się boję jak się tam odnajdę. 
A jak u was cieszycie się z powrotu do szkoły czy odwrotnie?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie Tabba i Sound n' Grace :>
    Niezły wynik! Ja przeczytałem 4 powieści. Podsumowanie na moim blogu :)
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja też uwielbiam ich piosenki <3
      To też bardzo dobry wynik ;)

      Usuń
  2. A ja tylko 4 książki przeczytałam :(
    Też się boję nowej szkoły tylko w przeciwieństwie do ciebie idę do liceum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cztery to też bardzo dużo ;)
      No to przybij piątkę :D

      Usuń
  3. Super wynik :) Ja także nie jestem z tych co czytają 20 książek miesięcznie. Jak ludzie to robią? :D

    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiem jak to wszystko czytają tak szybko ;)

      Usuń
  4. Mi też Kopciuszek się podobał. To taki słodki film, porządnie zrealizowany. Może nie zostawił mnie w kawałeczkach, ale to dobre kino familijne :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥