piątek, 15 stycznia 2016

Biblioteczka Karoliny

Po tym jak zachwycona byłam Jedyną. 
Kiedy zobaczyłam tą książkę w bibliotece już wiedziałam, że biorę ją ze sobą do domu :D 
Zapraszam serdecznie na recenzję Królowej i Faworytki - Kiery Cass.



Królowa i Faworytka ukazują nieznane wydarzenia z życia dwóch ulubionych przez czytelniczki bohaterek Rywalek. Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia.
W Królowej możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas Eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. 
Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany. Faworytka pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału Jedynej.
Po za tym Kiera Cass pokazuje jak potoczyły się losy innych bohaterek Eliminacji po ich zakończeniu. 



Muszę powiedzieć, że jestem zachwycona. Polubiłam jednak czytać książki z pod pióra Kiery Cass i w mig pochłonęłam tą książeczkę. Wszystkie opowiadania bardzo mi się podobały chociaż według mnie były stanowczo za krótkie co smutne chciałabym bardziej poznać losy Americi i Maxona z przed Następczyni i była tylko taka malutka wstawka. Jestem rozczarowana, że tak krótkie były te opowiadania chciałam więcej. Ale jak najbardziej wszystkim fanom Selekcji jak najbardziej polecam będziecie zachwyceni i rozczarowani, że nie ma jeszcze więcej ;) Jak zwykle wydanie jest cudowne, przepiękne <3 Książkę oceniam 8/10. Miło było wrócić do bohaterów Selekcji i poznać jak potoczyły się ich losy po zakończeniu Eliminacji ;)

Rywalki - Królowa i Faworytka - Kiera Cass - Wydawnictwo Jaguar - 203 strony

4 komentarze:

  1. Wydaje się, że ta książka jest interesująca ;). Mam nadzieje, że w mojej bibliotece będzie ;).
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę sięgnąć po tę serię, myślę że z tym nie będzie problemu - jak nie z biblioteki, to poproszę koleżankę o pożyczkę :D
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥