środa, 6 stycznia 2016

Postanowienia Noworoczne Book Tag


Skoro mamy początek nowego roku ten tag wydał mi się idealny. 
A więc bez dłuższego przedłużania zapraszam do czytania ;)


1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).
Nicholas Sparks, Remigiusz Mróz i paru innych ;)

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać. 
Jest ich wiele np. Kasacja- Remigiusz Mróz, Oddam Ci słońce, Girl Online w trasie, itd..

3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać. 
Duma i Uprzedzenie

4. Książka, którą chciałbyś przeczytać jeszcze raz. 
Maybe Someday, Zacisze Gosi, Jedyna, Harry Potter-> cała seria, Kosogłos i wiele innych.

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson mam ją już od października a jeszcze się za nią nie zabrałam ;)

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.
Ilustrowana wersja Kamienia filozoficznego ;)

7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej. 
Magdalena Kordel, Katarzyna Michalak, Kiera Cass, Colleen Hoover.

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać. 
Oddam Ci słońce ;) Reszta książek które dostałam już są przeczytane :)

9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).
Dotyk Julii, Szklany Tron, Diabelskie Maszyny.

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).
Rywalki została mi już tylko Następczyni ;)
 Dary Anioła koniecznie został mi 6 tom a serie czytałam na początku 2015 roku

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach?
 Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?
Nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, ale chciałabym w 2016 przeczytać 50 książek ;) 

I to już wszystkie pytania z tego tagu teraz chciałabym kogoś nominować:
Michalinę z bloga Książkowy Świat
Dominikę z bloga Czytelnia Dominiki
Jeśli chcecie napiszcie w komentarzach swoje odpowiedzi do pytań z tego tagu ;)

12 komentarzy:

  1. O mam pomysł zrób ranking najlepszych książek przeczytanych w ciągu 2015 :)
    O ilustrowanej wersji Harrego pottera słyszałam, ale wacham się nad kupnem. W końcu to tylko obrazki z tekstem. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zestawienie się już pojawiło nie jesteś na bierząco :D
      Ostatni post w grudniu to zestawienie 10 najlepszych :)

      Usuń
  2. "Oddam ci słońce" jest naprawdę super książką ;) Sama również mam w planach poznać Mroza, ale od Sparksa trzymam się z daleka ;D
    Dziękuję Ci bardzo za nominację, jednak ten TAG ja już wykonywałam, jeśli chcesz znać moje odpowiedzi możesz zobaczyć je u mnie na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam że go robiłaś w takim razie muszę ten post szybko nadrobić :D

      Usuń
  3. Też chciałabym zapoznać się z Remigiuszem Mrozem :)
    A "Dumę i uprzedzenie" polecam z całego serca!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Harrego zawsze z chęcią się wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę wreszcie przeczytać książki autorstwa Remigiusza Mroza, na półce mam już cztery tytuły, a na pierwszy rzut pójdzie "Kasacja". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam Ci już to pod innym postem, ale napiszę Ci jeszcze tutaj :) BIERZ SIE ZA NIEBO JEST WSZĘDZIE BO TO CUDOWNA KSIĄŻKA ♥ Ja ją kocham i myślę, że tobie też się spodoba :)

    http://najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze zabiorę się za nią mam nadzieję w ferie :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥