środa, 27 stycznia 2016

Zimowy Book Tag


Co prawda nikt mnie nie nominował do zrobienia tego tagu.
Ale bardzo mi się on spodobał i idealnie pasuje do pogody panującej za oknem ;) Zaczynamy!!


NARTY, czyli książka, którą najszybciej przeczytałeś/aś.

Najszybciej przeczytałam chyba Oskara i panią Różę. Zajęło mi to 30 minut. 
Byłam zauroczona tą książką i przeczytałam ją jeszcze 3 razy przed omawianiem w szkole ;)


 DŁUGIE WIECZORY, czyli książka (lub seria), która ciągnie się w nieskończoność.

Nie czytałam co prawda tej serii, ale ma ona chyba aż 15 tomów.
Podobno będą jeszcze nowe części i jest to seria PLL - Pretty Little Liars.


SANKI, czyli książka, która przypomina Ci dzieciństwo.

Ania z Zielonego Wzgórza <3 Nadal kocham :D


ŚNIEŻKI, czyli książka, w której toczy się bitwa.

Kosogłos <3 Harry Potter <3


NOWY ROK, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała.

Spełnienie Marzeń - Katarzyna Michalak ma swoją premierę jakoś w lutym ;)


KOMINEK, czyli książka, którą najchętniej spalił(a)byś za zakończenie. 

Wierna - spaliłabym i książkę i autorkę za to zakończenie!!!
 Jak można zabić takiego bohatera (specjalnie tak napisałam, żeby nie zaspoilerować)??? 
No pytam się JAK???

FAJERWERKI, czyli książka, której zakończenia się nie spodziewałeś/aś.

WIERNA!!! W życiu się nie spodziewałam TAKIEGO zakończenia!!!



ŚNIEG, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie.

Podaruj mi miłość 

ZIMNO, czyli książka, która złamała Ci serce.

Kosogłos - bardzo mi złamał serce ;(


HERBATA, czyli książka, która rozgrzała Ci serce.

Maybe Someday - cudowna książka chyba najlepsza jaką w życiu czytałam


PREZENT, czyli kogo zapraszam do zabawy: 

Wszystkich, którzy przeczytali ten Tag.
Jeśli macie blogi napiszcie na nich ten Tag. 
A jeśli nie chętnie przeczytam wasze odpowiedzi w komentarzach na pytania  do tego Tagu ;)  

17 komentarzy:

  1. Wprawdzie nie przeczytałam "Wiernej", ale znam jej zakończenie :/ Jest tragiczne!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się co do Wiernej.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag oraz ciekawe odpowiedzi :3 Ja też uważam, że ,,Maybe Someday" jest jedną z najwspanialszych książkę jakie przyszło mi w życiu czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też go u siebie zrobisz? :D Maybe Someday <3

      Usuń
    2. Z wielką przyjemnością :3 Jak tylko odkryje sposób ma wydłużenie doby :3

      Usuń
  5. Super TAG, bardzo mi się podoba i z przyjemnością wykonam go u siebie! :D
    Mnie zakończenie ''Wiernej'' także bardzo zaskoczyło, a Harrego i Igrzyska uwielbiam! :)
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze Wiernej, ale to książka tak popularna, że niemożliwe okazało się dla mnie nienatknięcie na spoiler. No i wiem, kto zginie :) Drugi tom p*py nie urywa, ciekawe jak z trzecim :)
    Zapraszam do mnie na konkursik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia jest dużo lepsza tylko to głupie zakończenie popsuło mi całkowicie zdanie na temat tej książki :(

      Usuń
  7. Świetny tag! W sam raz na powrót do blogowania po niemal półrocznej przerwie ;)
    "Ania..." <3
    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety wiedziałam wcześniej jak skończy się "Wierna", bo ktoś mi to zaspoilerował, zanim w ogóle zaczęłam czytać tę trylogię :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥