środa, 20 stycznia 2016

Muzyczne Inspiracje #10


Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że zaczęłam naukę gry na saksofonie tenorowym, więc w tym miesiącu inspiracje są przesiąknięte - saksofonami. Moją nową miłością <3 Zapraszam do oglądania :)

 grafika flute, dress, and fashion
 grafika art, classical music, and symphonic
grafika guitar, song, and guitarra
 grafika music, saxophone, and love
grafika jazz, love it, and music
grafika geek, band, and music 
grafika happy, life, and music

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne jest to trzecie - z gitarą, oraz to gdzie pisze "music" ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Saksofony są fajne, ale i tak najbardziej podoba mi się to zdjęcie z fletem (chyba poprzecznym, tak?) :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to flet poprzeczny:) Też uważam że jest najładniejsze ;)

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie najlepsze według mnie! Moje przyjaciółki grają na fletach poprzecznych! :*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to zdjęcie pobiło wszystkie :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pierwsze i ostatnie zdjęcie to chyba moi ulubieńcy, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥