piątek, 22 stycznia 2016

Biblioteczka Karoliny


Dziś chciałabym wam powiedzieć klika słów na temat 12 świątecznych opowiadań. Co prawda okres świąteczny się już skończył, więc recenzją - Podaruj mi miłość ostatecznie zakończę okres świąteczny na moim blogu :)


Ogólnie spodziewam się czegoś lepszego. Wszyscy tak wychwalali te opowiadania, że niby są w takim cudownym świątecznym klimacie i w ogóle. A początkowe opowiadania mnie rozczarowały, były takie nijakie. Tylko, nie które opowiadania, na prawdę były dobrze napisane, ale to była tylko garstka. Mi podobały się tylko cztery opowiadania reszta była nijaka i po prostu nie ciekawa. Ale te cztery faktycznie były bardzo dobrze napisane i bardzo mi się podobały były to: Anioły na Śniegu, Gwiazda Polarna wskaże Ci drogę, Witamy w Christmas w Kalifornii, Gwiazda Betlejemska.

Podsumowując tylko cztery opowiadania są na dobrym poziomie reszta to totalne dno i po prostu są przereklamowane. Najbardziej mi się nie podobało Północ - Rowell, Krampuslauf - Black i ostatnie opowiadanie.



Podaruj mi miłość - 12 świątecznych opowiadań - Stephanie Perkins - Wydawnictwo Otwarte - 427 stron

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wszystkie opowiadania trzymają dobry poziom. Wierzę, że dla tych czterech też warto sięgnąć po zbiór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie trzymają poziomu co niestety bardzo mnie rozczarowało :(

      Usuń
  2. Książki jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. :D
    Szkoda, że wszystkie opowiadania nie są tak dobre jak te cztery! :(
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mignęła mi gdzieś na blogach, ale nie planuje jej. Odrzuca mnie od typowo świątecznych książek... wydają się być już na wstępie przepełnione komercją.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ta była bardzo przepełniona komercją :(

      Usuń
  4. Książka ma większą sławę niż jest ciekawa. Też się nią bardzo cieszyłam, zwłaszcza, że kupiłam przed premierą, ale okazała się nudna...
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie było to sama :) Tak się cieszyłam, że dostałam ją pod choinkę a właśnie była dość nudna niestety :(

      Usuń
  5. Szkoda, że tylko cztery opowiadania wypadły dobrze, a reszta Cię rozczarowała. Mimo wszystko, planuję sięgnąć po tę książkę w następne święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Jednak cztery dobre opowiadania na dwanaście to tak...trochę słabo.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo wszystko bardzo jestem ciekawa tej książki. Może za rok uda mi się po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo czytaj może Tobie bardziej przypadnie do gustu :)

      Usuń
  8. Czekałam na recenzję tej książki. Jestem trochę zawiedziona, że sądzisz, iż tylko cztery opowiadania Ci się spodobały. Nie chcę, żebyś pomyślała, że to są jakby pretensje, bron Boże. Chodzi mi o to, że miałam nadzieję, że Ci się spodoba cała książka a nie część, bo tyle osób ją poleca. Jednak ja zaufam Ci i zostawię tą książkę na boczny plan, i wezmę się za to co już obiecuje sobie przeczytać od dłuższego czasu.
    Czekam na kolejną recenzję :)
    Pozdrawiam :)
    http://najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też miałam taką nadzieję, że spodoba mi się cała. I jestem z tego powodu bardzo zawiedziona :(

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥