piątek, 5 lutego 2016

Biblioteczka Karoliny


Dziś przychodzę do wam z recenzją następnej nowelki uzupełniającej serie Rywalki czyli Książę i gwardzista.



"Książę" pokazuje wydarzenia sprzed eliminacji i pozwala czytelnikowi śledzić młodego władcę od pierwszego dnia ich rozpoczęcia. W drugiej z opowieści przekonamy się, jak płynęło życie Aspena w pałacowych komnatach- i ujrzymy prawdę o świecie gwardzistów, której nigdy nie pozna America... 


Muszę powiedzieć, że ten dodatek do serii mniej mi się podobał. W Królowej i Faworytce było wszystkiego więcej. A tutaj była tylko wersja wydarzeń z Rywalek ze strony Maxona i Aspena.
I trochę mnie to rozczarowałam, bo liczyłam na więcej. Myślałam, że może znajdę tam perspektywę ojca Maxona. 
Ogólnie te dwa opowiadania były dość kiepskie. I w sumie nie wiem co mogłabym jeszcze powiedzieć, a więc książkę oceniam 6/10.



Dziś jakoś strasznie krótko i na temat, ale myślę, że i takie konkretne recenzję muszą być :D

Rywalki - Książę i Gwardzista - Kiera Cass - Wydawnictwo Jaguar - 220 stron 

16 komentarzy:

  1. Skoro mi seria Selekcja podobała się w mniejszej mierze niż większości czytelnikom to ten tom opowiadań raczej sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie masz po co po niego sięgać jeśli sama seria średnio przypadła Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej części i jestem na siebie zła. Musze to nadrobić! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić seria jest na prawda dobra ;)

      Usuń
  3. Muszę w końcu ją przeczytać, bo cały czas trafiam na recenzje tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czytałam i też mnie nie powaliło. Nic nowego z tego nie wyszło. Mimo to i tak bardzo lubię tę serię, naprawdę miło się czytało.
    Faworytki za to jeszcze nie czytałam :).
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam właśnie ''Jedyną'', a tę część mam w planach.
    Takie zwięzłe i krótkie recenzje są najlepsze, twoja wyszła bardzo fajnie! :D
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej sobie te nowelki odpuszczę :) Też wolałabym poznać punkt widzenia ojca Maxona, bo do dziś nie wiem co w jego głowie siedziało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie czytałam Selekcji i na razie raczej nie planuję tej serii, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest bardzo fajna i wciągająca więc polecam :D

      Usuń
  8. Nie czytałam Rywalek, więc dodatków tym bardziej :/ Ciągle zbieram się do wypożyczenia ^^

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥