poniedziałek, 15 lutego 2016

Walentynkowy Tag Książkowy


Jako, że wczoraj były walentynki to pozostając w klimacie tego święta dziś zapraszam was na cudowny tag, który stworzyła Julka z bloga Czytam Oglądam Recenzuję i oczywiście czuję się nominowana :D Można powiedzieć, że trochę mam opóźnienie, ale przecież takie walentynki powinno się obchodzić codziennie, bo jeśli kogoś kochasz to cały czas a nie raz w roku ;) Zapraszam więc na Walentynkowy Tag Książkowy ;)


1. Ulubiona historia miłosna. 

Moją ulubioną historią miłośną jest historia Sydney i Ridge z Maybe Someday.
Jeśli ktoś czytał wie, że historia jest wyjątkowa 
A jeśli ktoś z was nie czytał to koniecznie się z nią zapoznajcie ;)

2. Największe książkowe ciacho.

Ridge, Holder, Levi, Joe z Niebo jest wszędzie i paru innych :D

3. Ulubiona książkowa para. 

Rigde i Sydney, Holder i Sky, Kamila i Łukasz z serii Kwiatowej, Harry i Ginny, Hermiona i Ron

4. Para, która działa Tobie na nerwy. 

Mam pustkę w głowie i w tej chwili chyba nikogo nie podam :P

5. Klasyka romansu - ulubiona książka.

Maybe Someday <3 Tak czytałam tą książkę w październiku ale nadal przeżywam ;D

6. Najsmutniejsza historia miłosna, którą kiedykolwiek przeczytałaś.

Chyba nikogo tutaj nie zdziwi, że podam tu Augustusa i Hazel. 
Wszyscy wiemy jak ich historia się potoczyła.

7. Najlepszy książkowy pocałunek.

Joe i Lenn z Niebo jest wszędzie pocałunek w deszczu <3

8. Najlepsza miłosna ekranizacja. 

Jak na razie chyba nie mam takiej ;)

9. Ulubiony autor piszący miłosne historie.

Collen Hoover i Katarzyna Michalak <3

10. Najgorszy romans wszech czasów.

Pięćdziesiąt twarzy Greya.
 
11. Duma i uprzedzenie - jaka piosenka kojarzy się Tobie z tą książką.

Wstyd się przyznać, ale nie czytałam Dumy i Uprzedzenia :P

12. Ostatni romans/historia miłosna, przy której się wzruszyłaś.

 Maybe Someday :D

13. Czerwień - kolor miłości. Ulubiona książka z czerwoną okładką.

Rok w Poziomce - Katarzyny Michalak ;)

14. Ulubiona miłosna historia z dzieciństwa.

Śpiąca Królewna

15. Jesteś rozważna czy romantyczna?

Ani taka ani tak. Rozważna to na pewno nie jestem, bo jestem takim peńdziuchem (jak to mówi moja babcia) i taką niezdarą. A romantyczna tez raczej nie jestem ;)

Nie nominuję nikogo, bo już po walentynkach, ale jestem bardzo ciekawa jak wy byście odpowiedzieli na te pytanie, iwę c piszcie w komentarzach swoje odpowiedzi ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi :-) lubie takie posty, buzka
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, historia Augustusa i Hazel jest baaardzo wzruszająca, ryczałam jak bóbr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda nie ryczałam ale wzruszająca to fakt ;)

      Usuń
  3. Zgadzam się, historia Sydney i Ridge'a jest wyjątkowa. Na pewno wrócę do niej jeszcze nie jeden raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag!Sydney i Ridge♥♥Na pewno zrobię go u siebie,gdyż jest bardzo uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zrobisz czekam na twoją wersję ;)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy TAG.
    Gus i Hazel <3
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę po sięgnąć po "Maybe Someday", bo po twoich odpowiedziach widzę, że jest godna przeczytania :D
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥