poniedziałek, 8 lutego 2016

The Name Book Tag :)


Dzisiaj przychodzę do was z tagiem, który już od dawna chciałam zrobić, ale nie było takiej okazji.
 A więc przedstawiam wam The Name Book Tag w moim wykonaniu ;)

Zdjęcie pochodzi z Google Grafika i jest przeze mnie przerobione ;)

K  - Kłamczucha - Małgorzata Musierowicz- Moja ulubiona część Jeżycjady. A wy którą najbardziej lubicie?

A  - Amelia - Katarzyna Michalak - jedna z najnowszych książek tej autorki. Całym sercem polecam cudowna książka. Idealna na pierwsze spotkanie z autorką ;)

R  - Rywalki - Kiera Cass - Każdy o tej serii zapewne słyszał. Okładki są przepiękne. Co prawda dwa pierwsze tomy serii są trochę słabe to w dwóch następnych autorka rozwinęła skrzydła więc mimo wszystko polecam wam tą serię.

O  - Ogród Kamili - Katarzyna Michalak - Pierwsza część trylogii kwiatowej. Według mnie najlepszej serii pani Michalak. To od tej powieści zaczęła się moja przygoda z książkami Michalak.
Bardzo się w niej zakochałam i bardzo serdecznie polecam ;)

L  - Love Rosie - Cecelia Ahern - Bardzo fajna obyczajówka. Według mnie najlepsza książka tej autorki. Napisana w formie Smsów, listów itd. To głównie ta forma wyróżnia ją.

I  - Igrzyska Śmierci -  Suzanne Collins -  Cudowna seria, rozpierniczająca system :D Chyba nikomu nie trzeba jej przedstawiać. ;)

N  - Nie oddam dzieci - Katarzyna Michalak - Kolejna książka Michalak w tym tagu czy to nie zabawne :D Tą książkę czytałam razem z Michaliną i zrobiliśmy taką wspólną recenzję i nasze zdania na temat tej książki są bardzo różne więc może i wy po nią sięgniecie i przekonacie się czy wam się spodoba ;)

A  - Alibi na szczęście - Anna Ficner-Ogonowska - Książka, która czytałam w wakacje. Muszę powiedzieć, że książka tak średnio mi się podobała.  

Nominuję: Michalinę z bloga Książkowy Świat

I to już wszystko. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 
Dajcie znać w komentarzach czy czytaliście książki, które wymieniłam ;)

14 komentarzy:

  1. Fajny tag:)
    Choć przechytrzałam tylko trzy tomu "Jeżycjady", to najbardziej podobała mi się "Szósta klepka" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przeczytałam wszystkich ;) Również Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Kocham ''Love, Rosie'' i ''Igrzyska śmierci''! :D
    Bardzo fajny TAG!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam " Igrzyska śmierci" a "Rywalki" już są na półce i czekają na swoją kolej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O MATKO... z tego czytałam jedynie Igrzyska i to jeszcze tylko pierwszy tom :o
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażające :D Polecam sięgnąć po resztę książek :D

      Usuń
  5. Czytałam "Rywalki" i "Igrzyska śmierci" :) Te drugie są jedną z moich ulubionych trylogii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Rywalki" i "Igrzyska Śmierci", które uwielbiam! ♥.♥
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Igrzyska Śmierci! <3 Masz rację - rozpierniczają system :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥