środa, 3 lutego 2016

Liebster Blog Award - LBA


Już nawet nie wiem, które to LBA na moim blogu, ale bardzo mnie to cieszy. 
Tym razem zostałam nominowana przez Milenę z bloga Cudowne Książki
Za co bardzo jej dziękuję a pytania bardzo mi się spodobały, więc od razu do nich przejdę ;)

Obrazek pochodzi z odmęntu internetu więc nie jest mój!!

1. O jakiej porze dnia lubisz najbardziej czytać? Dlaczego?

Uwielbiam czytać wieczorami i nocą. Dlaczego? Bo uwielbiam czytać w idealnej ciszy.
Co prawda potrafię czytać w autobusie czy na przerwie w czasie lekcji, ale nie przepadam za tym, gdyż sporo osób i dźwięków potrafi mnie rozpraszać i nie mogę w 100% skupić się na książce ;)  

2. Wolisz pisać recenzje, czy wykonywać TAGi?

Uwielbiam wykonywać Tagi. Więc tagujcie mnie wszyscy :D

3. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach książkowych?

Nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach.

4. Jakie są twoje pasje poza czytelnictwem?

Muzyka jest moją wielką drugą miłością zresztą jak nie którzy są ze mną od dłuższego czasu to wiecie, bo sporo o tym pisałam kiedyś na blogu. Gram na pianinie już 2,5 roku.
Od grudnia uczę się grać na saksofonie tenorowym i należę do orkiestry dętej z czego jestem dumna. 
 Trochę też śpiewam, więc moje życie jest bardzo związane z muzyką. 
Muzyka jest tak samo ważna jak książki. Fotografia też jest moją pasją chociaż ostatnio ją trochę zaniedbuję ;)

5. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?

Literatura obyczajowa, Literatura kobieca, Literatura młodzieżowa ;)

6. Lato, jesień, wiosna czy lato? 
Którą porę roku najbardziej lubisz?

Każdą porę roku lubię za coś innego. Więc nie umiem wybrać tej ulubionej ;)

7. Ile czytasz książek miesięcznie?

To zależy ostatnio najczęściej jest to 3 książki w miesiącu. 
Ale jeśli trafię na dobre książki lub mam dużo czasu na czytanie mogę przeczytać nawet 6 książek ;)

8. Jaki jest twój ulubiony serial?

Na dobre i na złe

9. Jaka była najgorsza obejrzana przez ciebie ekranizacja?

Chyba Love Rosie jako ekranizacja mi się nie spodobała.

10. Czytasz komiksy?

Nie, kiedyś czytałam teraz chyba już z tego wyrosłam.

11. Jakie masz plany czytelnicze na luty?

Mam dość ambitne plany na luty, ponieważ mam ferie a to jest równe z dużą ilością wolnego czasu.
W planach mam przeczytać: Oddam Ci słońce, Uroczysko, Mamisynka, Niebo jest wszędzie i wszystko na co przyjdzie mi ochota lub znajdę w bibliotece :D

I to już wszystkie pytania bardzo przyjemnie mi się na nie odpowiadało ;) 
Ja nie mam ochoty nikogo nominować mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)

10 komentarzy:

  1. Ja też najbardziej lubię czytać wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie nocą ma swój urok, ale nie przywiązuje zbytnio uwagi do pory dnia (nocy) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi! Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytanka! :D
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że mnie nominowałaś jeszcze raz dziękuję ;)

      Usuń
  4. Również lubię czytać nocą, zwłaszcza gdy wiem, że mogę sobie dłużej pospać. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ekranizacja "Love, Rosie" bardzo się podobała, ale książka i tak była zdecydowanie lepsza :D Również nie czytuję komiksów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej na reszcie ktoś kto czyta nie tylko pierwsze pytanie a już zwątpiłam w moich czytelników :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥