poniedziałek, 1 lutego 2016

Podsumowanie stycznia


Jejku już rok takie posty pojawiają się na moim blogu, nie mogę uwierzyć, że tak szybko zleciało. Jak mi minął pierwszy miesiąc nowego roku. Myślę, że nie najgorzej. Co prawda nie miałam za dużo czas, bo wszyscy nauczyciele chcieli klasówki zrobić przed feriami. Byłam też tydzień chora, więc w tym czasie trochę się odbiłam czytelniczo. No dobrze a więc zapraszam na podsumowanie stycznia ;)



Myślę, że styczeń wypadł nie najgorzej. Wreszcie powróciła mi chęć czytania czegoś nowego i znajdowanie na to czasu. Nie jest to jakiś wybitny wynik, ale jestem zadowolona liczę, że w lutym dzięki feriom będzie jeszcze lepiej. W styczniu przeczytałam 3 książki.

  • Rywalki - Książę i gwardzista - Kiera Cass - 220 stron - Recenzja już w najbliższy piątek ;)
  • Następczyni - Kiera Cass -  359 stron - Recenzja już niebawem ;)
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1006 strony co daje mniej więcej 32 stron dziennie.




W styczniu oglądałam dużo filmów. 
Ale tylko dwa tak bardziej zapadły mi w pamięć, więc tylko nimi się tutaj pochwalę.

Pierwszy film to PLAN B.


Szczerze powiedziawszy, obejrzałam go tylko dla tego, że gra w nim Anna Kendrick <3 :D
Trochę w dziwnej tematyce, ale jak się jest chorym ogląda się dosłownie wszystko :D



Dwie piosenki wpadły mi w ucho w tym miesiącu oto one:


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik :3 Mnie w tym miesiącu dopadła nie móc czytelnicza,gdyż musiała przeczytać bardzo dużo lektur do szkoły, które nie kiedy okazywały się być bardzo przygnębiającymi pozycjami.Ja w tym miesiącu również obejrzałam kilka dobrych filmów w tym ,,Więźnia labiryntu". Życzę Ci , abyś w lutym wypoczęła i naładowała się pozytywna energia na kolejne miesiące :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz przeciwnie wreszcie nie moc ustąpiła ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę ci "Podaruj mi miłość" :D Sama już od jakiegoś czasu planuję się z nią zapoznać, jednakże jakoś mi to nie wychodzi :/
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo nie tracisz bo moim zdaniem pozycja dość średnia została u mnie tylko ze względu na to piękne wydanie

      Usuń
  3. Uwielbiam ''Plan B''! ''Podaruj mi miłość'' mam w planach. :D
    Fajny post, ja również obejrzałam dużo filmów w styczniu!
    Buziaki
    StormWind z bloga http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam jedynie dwie książki, ale biorąc pod uwagę to, że styczeń był zabieganym miesiącem, to chyba nie jest źle :)
    Tobie gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się u mnie też były dwie gdy nie ferie które się zaczęły pod koniec stycznia ;)

      Usuń
  5. Ładny wynik ;) Mi w styczniu udało się przeczytać tylko dwie książki, więc mam nadzieję, że w lutym będzie dużo lepiej i na feriach nadrobię zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że w ferie nadrobie wszystkie zaległości i przeczytam dużo dobrych książek ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥