niedziela, 17 listopada 2013

Ciężki tydzień :(

Hej :)


W dzisiejszym wpisie opisze wam ten tydzień. Był bardzo ciężki , ale zacznijmy od początku. Poniedziałek był wolny od szkoły !!! :) No ale potem się zaczęło.We wtorek kartkówka z Matmy. W środę kartkówka z Anglika i klasówka z Historii . W czwartek klasówka z Wosu . A w piątek kolejna kartkówka z anglika (nienawidzę tej pani !) i sprawdzian z Rosyjskiego . Masakra. Teraz wytłumaczę się czemu przez 2 dni się nie odzywałam otóż w piątek zmarł mój stryjek i miała trochę doła i nie miałam ochoty pisać. Mam nadzieje że zrozumiecie. Musiałam trochę zapomnieć o rzeczywistości i za czytałam  się w mojej książkę (w po przed nim poście o niej pisałam) Jeszcze nie skończyłam jej czytać ale w stawię wam focie :) Mam nadzieje że nadchodzący tydzień będzie lepszy oby :)                                                                                                                                                                                                                                         Do następnego Karola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥