piątek, 22 listopada 2013

Moje hobby :)

Cześć kochani :)

Jak wspomniałam w pierwszym poście moją pasją tak jakby są zwierzęta :) Mieszkam na wsi dlatego mam sporo zwierząt. Zaraz was w tajemnicze. Mam kotkę, 2 psy i  2 szczeniaczki :D . 
                       
  Kotka ma na imię Kitka :) Oto jej zdjęcie.


Moje malutkie szczeniaczki jeszcze nie mają imion ponieważ na razie nie mamy pomysłów jak je nazwać.  Ich mama ma na imię Marta. Proszę oto jej zdjęcie razem ze szczeniaczkiem drugi się schował z tyłu :D


No i jest jeszcze Miki kundelek mojej babci.  :)

   

To wszystkie moje zwierzęta bardzo ich kocham <3 Mam nadzieje, że wam też się spodobały życzę wam miłego wieczoru ze swoimi ulubieńcami :)                                                Do zobaczenia całuski Karola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥