czwartek, 28 listopada 2013

Świąteczne ozdoby cz.1

Hej  :) 

Dziś coś o ozdobach świątecznych :) Pani z techniki zadała nam do zrobienie ozdoby choinkowe. Dała nam dwie propozycje do wyboru albo bombki z origami albo z bombki ozdobione wstążkami i kolorowymi koralikami. Ja wybrałam ta druga opcje dlatego że moja babcia umie zrobić taka bombkę a zresztą tez mi się bardziej ta podoba :) .Mam już zebrane materiały i jutro po szkole wybieram się do babci by nauczyła mnie tego zrobić :) ( postaram się wstawić zdjęcia ale nie obiecuje bo mój laptop jest w naprawie i mam do użytku tylko stary komputer który ma z 10 lat i chodzi bardzo mozolnie :D ). W szkole także robimy kartki świąteczne mamy je później sprzedawać przed zebraniem z rodzicami by zebrać pieniądze na dom dziecka. To dopiera 1 części tego typu postów w następnej pokaże wam bombki ( mam nadzieje) i ich sposób wykonania oraz podam wam więcej pomysłów na fajne ozdoby choinkowe Zapraszam do śledzenia bloga :)                                                                                                                                                                                                                                                                                           Karolina :)          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥