poniedziałek, 25 listopada 2013

"Moja siostra gwiazdą Pop" - Recenzja

Hej :)

Obiecałam wam, że gdy przeczytam książę" Moja siostra gwiazdą Pop" to napisze recenzje.


A więc zaczynam. Książka dobra dla osoby która pisze i pasjonuje się blogiem. Ale zacznę od początku. Książka zaczyna się od wpisu na blogu Sam ( głównej bohaterki ). Opowiada ona o tym że nareszcie jej życie wróci do normy po powrocie jej siostry Dani z trasy koncertowej po galeriach handlowych. Opisuje że wreszcie wszystko wróci do normy i że maja się przeprowadzić do nowego domu. Niestety plany Sam burzą się. Okazuje się ze nowy dom jest pełen kamer bo to ma być reality show. Sam nie zgadza się na to zamyka się w nowym pokoju i jest załamana w pewnej chwili słyszy głos.Za ukrytej reżyserki wychodzi reżyser reality show Malcolm Bluford który zawiera z Sam układ że jeśli przez 5 dni spodoba jej się reality show to pozostaje tak jak miało być czyli reality show trwa 3 lata jeśli nie reżyser rzuca pracę i reality show nie będzie. Czy Sam się spodoba życie wśród kamer? Co postanowi Sam? Dowiedzcie się sami :) Książka warta przeczytania bardzo polecam mi osobiście bardzo się spodobała  :)  
                                                                              Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥