wtorek, 19 listopada 2013

Moje zamiłowanie :)

Hej :)

Dziś coś o moim zamiłowaniu :) Kocham konie. Zawsze marzyłam by mieć konia i móc się uczyć jeździć niestety w obecnym sytuacji w moim życiu nie da się tych marzeń zrealizować. Ale za to na mojej biblioteczce stoi kilka książek o koniach. Mam jedną ulubiona jest gruba ale za to mnóstwo w niej informacji o : budowie konia, praktyce jeździeckiej ,hodowli, rasach, i wiele innych fajnych informacji bardzo polecam :) Wstawię wam zdjęcie tej książki jeśli lubicie konie to koniecznie kupcie :)                
                
                                                                                                                                                Karola :)




1 komentarz:

  1. Niedawno pożyczyłam książkę od kuzynki i musiałam już oddać, więc nie pamiętam autora i tytułu. Książka była naprawdę świetna bo były rożne porady, tak jak w każdej książce, tylko że takie bardziej na 'psychikę' :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥