poniedziałek, 11 listopada 2013

Moje piano :)

Hej
Wspomniałam wam w pierwszym wpisie, że gram na pianinie. Chodzę na lekcje w soboty o 11.00. Pokochałam to. Umiem już zagrać wiele łatwych piosenek. Ostatnio mam fazę na kolędy, taki nastrój świąteczny mnie wziął. Wiem jeszcze miesiąc do świat, ale ja zawsze tak mam. A więc gram różne kolędy, ale nie tylko. Na ostatniej lekcji mój nauczyciel zadał mi 3 piosenki na pewno je znacie to: „Gdybym miał gitarę”, „Czerwone jabłuszko” i „Ore Ore”. Dziś dla odmiany wstawie filmik jak gram na moim pianinie kolędę „ Dzisiaj w Betlejem” Proszę. Obejrzyjcie. Możecie ocenić w komentarzach. Karolina 

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥