piątek, 24 października 2014

Biblioteczka Karolina ;)


Nie dawno śpieszyłam się do szkoły i wpadłam dosłownie na chwilę do Publicznej Biblioteki. Złapałam 2 przypadkowe książki, bo bałam się, że nie zdążę na angielski. Oto pierwszą złapaną książką okazała się Szkoła Gwiazd - Rywale. Kiedyś czytałam z tej serii 1 i 2 cześć. Pamiętałam, że nawet mi się spodobały. W niedzielę z nudów wzięłam się za czytanie tej książki. Z przyjemnością oddałam się cudownej szkole w Rockley Park. Kto z nas w dzieciństwie nie marzył o muzycznej karierze :P Ogólnie książka fajna, lekka i szybko się ją czyta :) A teraz o książce.

Danny jest perkusistą w szkole, która uczy przyszłych muzyków. Przez ferie ciężko ćwiczył i dużo osób to docenia. Niestety drugiemu perkusiście się to nie podoba. jest zazdrosny i uprzykrza życie Danniemu. Czy Danny da się sprowokować? Czy Charlie (drugi perkusista) da mu spokój?

A teraz od autora:
Danny jest jednym z najlepszych perkusistów Szkoły Gwiazd. Zdążył już jednak zdobyć sobie prawdziwego wroga w postaci chłopca, który również upodobał sobie ten instrument do gry. Konkurencja staje się coraz ostrzejsza, tymczasem zbliża się koncert, na którym nareszcie powinno się wyjaśnić, który z nich jest prawdziwą gwiazdą.


Książka nawet mi się podobała.Oceniam ją 7/10. Buziaki i Do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Jak złapię ją w jakiejś bibliotece to na pewno wypożyczę ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co o muzyce jest stworzone dla mnie! :D Muszę gdzieś znaleźć tą książkę. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez kiedys czytałam te książki :D
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałąm, ale recenzja zachęcająca :)))

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam,ale może kiedyś.... :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba kiedyś cośtam czytałam z tej serii, ale bodaj stylu pierwsze kilka stron w bibliotece... :D mnie to średnio chyba kręci, za to ostatnio wzięło mnie na Pretty Little Liars ;)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy byłam mniejsza przeczytałam wszystkie z tej serii, bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥