piątek, 3 października 2014

Biblioteczka Karoliny ;)

Hej :)

Dziś w Biblioteczce nowy typ literatury. Czyli detektywistyczna/kryminalistyczna książka. Po książkę sięgnęłam głównie, dlatego, że byłam moją szkolną lekturą. A nigdy za książkami tego typu nie przepadałam, ale dzięki tej książce to się zmieniło. O pani Agacie Christie słyszałam już trochę, ale jakoś właśnie do tych kryminałów mnie nie ciągnęło. Teraz jednak z przyjemnością sięgnę po więcej pozycji tej pani :)
Może wreszcie powiem jaka to książka :) Jest to 12 prac Herkulesa jak wspomniałam już pani Agaty Christie. Książka bardzo mnie wciągnęła i zawsze nie wiedziałam jak Poirot to odgadł. No dobrze teraz opowiem wam o czym jest ta książka :)


Herkules Poirot jest detektywem. W pewnym momencie swojej detektywistycznej karierze postanawia już odpocząć i przejść na emeryturę. Wcześniej jednak chce podjąć się 12 prac tak jak jego mitologiczny poprzednik.

A teraz słowa od autora:

Esencja stylu mistrzyni kryminału zamknięta w cyklu zgrabnych opowiadań z niezastąpionym Herkulesem Poirot. Detektyw postanawia efektownie zakończyć karierę – stawia sobie za cel rozwiązania dwunastu kryminalnych zagadek, z których każda ma związek z pracą jego mitycznego imiennika. Błyskotliwe dialogi, nieszablonowe postacie, angielski humor. Tuzin wciągających historii połączonych motywem z greckiej mitologii – dla fanów gatunku i miłośników kultury antycznej.



Mam nadzieję, że namówię was do przeczytania tej książki, bo naprawdę warto. 
Oceniam ją na 8/10 i Do następnego ;)

15 komentarzy:

  1. Często spotykam się z Agatą Christie. Już w gimnazjum polonistka nam polecała "Morderstwo w Orient-Expressie" i często też spotykam się na blogach z podobnymi jej książkami. Lubię kryminały i tak bardzo chciałabym to lub wyżej wymienione "Morderstwo..." przeczytać, chyba w końcu coś kupię, jak nie wytrzymam.
    Pozdrawiam.

    inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka książek pani Christie i wszystkie ogromnie mi się podobały! :) Tą również miałam w posiadaniu. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... no to niestety kolejna książka z Twojej kolekcji, której nie znam ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pare ksiazek tej pani miałam okazję poznać :D


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam tą książkę! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję przeczytać tą książkę i trochę nie jest w moim stylu..
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie :D
    Moze kiedys przeczytam.

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już tą książkę, bardzo mi się podobała. :) Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam tej książki, ale jak będę miała czas to na pewno ją przeczytam :D

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem wielkim fanem książek, ale ta wydaje się być ciekawa :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod tym postem, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś czytałam tą książkę, ale nie przypadła mi do gustu, więc "rzuciłam w kąt"XD A teraz do niej wróciłam, i mówiąc szczerze trochę mnie wciągnęła.
    A co do bloga- CUDNY!Strasznie się wciągnęłam:] Musze tu zaglądać częściej, strasznie dużo mnie omija.
    Szczególnie podoba mi się jego design. Jest minimalistyczny, ale i jednocześnie oddający każdy detal. Cudo^^
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ubóstwiam Agathe Christie <3 legenda!

    obserwuję, bardzo spodobał mi się Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele osob ma Agate Christie jako lekture w gimnazjum szkoda ze my nie mielismy :( strasznie lubie jej tworczosc

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥