piątek, 31 października 2014

Biblioteczka Karoliny :)


Pamiętacie jak tydzień temu pisałam wam o 2 książkach, które złapałam szybko w Bibliotece jak spieszyłam się do szkoły. Dziś w Biblioteczce właśnie ta druga złapana książka. Niestety ona okazała się kompletnym niewypałem :(

Książka Klub Byłych przyjaciółek opowiada ona 4 laluniach (inaczej nie można ich nazwać), które żyją w Ameryce. Jedna z nich Alicja postanawia znaleźć sobie nową "paczkę".

Od autora: 
Pięć pięknych dziewczyn pokazuje się z brzydszej strony...
Massie Block - Kiedy dowiaduje się, że Alicia usiłuje założyć własną paczkę, jest bardziej zaskoczona, niż gdyby usłyszała, że zwężane spodnie są trendy!
Claire Lyons - Nareszcie dostała się do Elity i adoruje ją Cam, super przystojny chłopak z Briarwood. Ale czy zdoła utrzymać się w kręgu przyjaciółek Massie?
Kristen Gregory - Nagle jej przyjaźń staje się bardziej poszukiwana niż nowe markowe dżinsy Seven. 
Dylan Marvil. Może dołączy do paczki Alicii ale woli Massie. Czy Alicia zdoła ją zastąpić tandetną podróbką?
Alicia Rivera. Ma portfel wypchany kartami kredytowymi i szafę pełną ciuchów. Ale czy ma to, co trzeb mieć, żeby wystartować z własną paczką?

Ta książka naprawdę mi się nie podobała, ale przeczytałam nią ze względu na Biblioteczkę i trochę też z braku innych książek. Chciałam jednak by się tu znalazła skoro tą książkę wypożyczyłam i ją przeczytałam. Może ktoś lubi czytać książki tego typu, ale zdecydowanie nie są dla mnie. Oceniam tą książkę 3/10. Buziaki i Do następnego ;)

10 komentarzy:

  1. To chyba nie przeczytam tej książki. xD Chociaż jej opis jest bardzo ciekawy i zachęcający. Wydaje się, że książka jest naprawdę fajna. ;)

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytalam ale widzialam ja w bibliotece :)
    Poklikasz u mnie? Jestemfolta.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. możliwe, że ją przeczytam ;)

    zapraszam też do mnie jeśli znajdziesz chwilkę♥
    pisanepasja.blogspot.com - ♔klik♔
    Pozdrawiam- Steffy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię tego typu książek. :)
    maarmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam za takimi książkami ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez widziałam ją u siebie w bibliotece, ale to zdecydowanie nie mój gatunek. Jestem urodzonym fantastą :D

    thewildestofspirits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może.. ale nie interesuję się takimi książkami/ ) POZDRAWIAM CIĘ :*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, może warto dać jej szansę ?

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny blog <3
    będę tu wpadać :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥