środa, 15 października 2014

Co to jest cukrzyca?

Hej :)

Pod postem Ja czyli Słodka Karolina wszyscy pisali, że mi współczują i są ze mną i za to bardzo wam dziękuję :) Ale postanowiłam bardziej przybliżyć wam cukrzycę. Poszperałam trochę w internecie i znalazłam wideo na którym wszystko jest prosto wytłumaczone byście mogli zrozumieć. Co prawda wideo bardziej dla dzieci, ale mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza. Zapraszam was do oglądania :) 


Jakie macie wrażenia po obejrzeniu?  
 Mam nadzieję, że dzięki temu wideo trochę lepiej poznaliście moją chorobę - moją codzienność.
Dziś już krótko, bo w formie wideo. Buziaki i Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. mało osób wie na czym polega cukrzyca, więc filmik jak najbardziej przydatny ;)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny film, uświadamia nam jaka jest choroba :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukrzyca to uciążliwa choroba, jednak na szczęście da się z nią żyć i być szczęśliwym :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. z wszystkim da się życ- niestety z niektórymi rzeczami cięzej, krócej... cukrzyca to choroba naszych czasów, acz zasadniczo ta insulinoniezależna ;)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥