piątek, 17 października 2014

Biblioteczka Karolina ;)

Hej :)

Dziś w Biblioteczce książka, którą upolowałam na kiermaszu za jedyne 6 zł a w empiku kosztuje 30 zł, więc sporo za oszczędziłam :) Ale przejdę do moich odczuciach co do "Tajemnicy sióstr Sprite Zaczarowane Domostwo". Ta książka bardzo mi się spodobała. Magia w książce jest cudowna i zastanawiająca. Co prawda czytając miałam wrażenie, że jestem już troszkę na nią za stara, ale to mi wcale nie przeszkadzało.

Książka opowiada o czterech siostrach, które posiadają zdolności magiczne. Flame najstarsza z sióstr ma moc ognia. Marina ma moc wody. Ash moc ziemi. A najmłodsza Ariel moc powietrza. Ich moce są skrywane przed rodzicami, którzy nie mają pojęcia, że magia istnieje. Tylko babcia zna ich sekret. Tymczasem w domostwie Spriterów zjawia się Charles, który ma zająć się inwentaryzacją portretów rodziny Spriterów. Okazuję się, że szpieguję siostry i nie tylko z powodu pracy przybył do domostwa Spriterów.  Czy Charles jest niebezpieczeństwem dla dziewczynek?

Od autora :
Wakacje przyniosły dziewczętom biwak z ogniskiem na polanie i bardzo dużo swobody. Znajdują klucz do zagadki, związanej z wieżami Sprite’ów i wydaje się, że są już o krok od jej rozwiązania... Ale tuż obok czai się niebezpieczeństwo. Czy siostry okażą się wystarczająco silne, by stawić czoło ciemnej stronie historii rodu?"

Niestety koniec książki mnie trochę rozczarował :( Oceniam ją 7/10. Jak pisałam wam już wcześniej jest to 3 część serii. Niestety pozostałych 2 pierwszych na razie nie czytałam, ale mam nadzieję że wkrótce, także je przeczytam. Buziaki i Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. czytałam to , genialne jest ;3
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam tego .. ale mam zamiar przeczytać! :)

    Pozdrawiam ♥nakioo blog - kllik!
    (zapraszam do konkursu do mnie na blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się fajna, chętnie przeczytam ;)
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam czytac ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥